0

جستجو

شامپو زنانه الیدور Elidor | SET.UNİ.3049

Elidor

1,110,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول261462625

شامپو زنانه الیدور Elidor | کد کالا : SET.UNİ.3049

آیا آماده هستید تا الیدور جدید را که فوراً با فرمول Superblend آن تعمیر می شود ملاقات کنید؟ شامپوها و نرم‌کننده‌های الیدور با استفاده از قدرت طبیعت در مراقبت از مو، با فرمول‌های خاص خود حاوی پروتئین و ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی که با دقت انتخاب شده‌اند، به افزایش قدرت و انرژی به موهای خود ادامه می‌دهند. بهترین ترکیب الیدور تا به امروز، Superblend شامل ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها، پروتئین ها و روغن های مورد نیاز مو است. با شامپوی جدید ترمیم کننده فوری الیدور سوپربلند، اکنون بسیار ساده تر است که موهایی سالم، قوی و شاداب داشته باشید. می دانیم که مقابله با موهای آسیب دیده آسان نیست. حالا از همان اولین شستشو به یک شامپوی ترمیم کننده و احیا کننده فکر کنید…* با شامپو جدید ترمیم فوری الیدور سوپربلند، موهای آسیب دیده دیگر سرنوشت شما نیست. شامپو ترمیم کننده الیدور موها را تغذیه، آبرسانی و فورا احیا می کند. شامپو ترمیم کننده فوری الیدور سوپربلند با روغن های حاوی ویتامین های قوی در فرمول خود کمک می کند تا فوراً ظاهری ابریشمی سالم به موهای شما ببخشد. با فرمول حاوی سرامید و ویتامین C از برق زدگی موها جلوگیری می کند، استحکام موها را باز می گرداند و به لطف کراتین موها را از اولین شستشو تجدید، تقویت و ترمیم می کند. اگر می‌خواهید موهایتان هم مانند خودتان قوی باشد در حالی که قدم‌های محکمی در زندگی برمی‌دارید، حتما شامپو جدید ترمیم کننده فوری سوپربلند حاوی سرامید، ویتامین C و کراتین را امتحان کنید، اگر موهای قوی‌تری می‌خواهید، از آن با سرم ترمیم فوری الیدور استفاده کنید. کرم رنگ!
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Superblend Saç Bakım Şampuanı Anında Onarıcı Bakım C Vitamini Keratin Seramid 325 Ml X3 Adet | شامپو مراقبت از مو سوپربلند مراقبت فوری ترمیم کننده ویتامین C کراتین سرامید 325 میلی لیتر X3 قطعات

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

SET.UNİ.3049

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شامپو زنانه الیدور Elidor | SET.UNİ.3049” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد