0

جستجو

شامپو زنانه کلیر Clear | SET.UNİ.2793

Clear

1,500,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول193867149

شامپو زنانه کلیر Clear | کد کالا : SET.UNİ.2793

شامپو سنتز گیاهی زنانه کلیر، اکنون با فرمول جدید ژل مایع و فرمول غنی شده با عصاره جینسینگ و درخت عرعر، از پوست سر شما مراقبت می کند و اطمینان می دهد که فولیکول های مو به پوست سر می چسبند و در عین حال تعادل رطوبت مو را با ویتامین ها و ویتامین ها حفظ می کند. اسیدهای آمینه موجود در آن بنابراین، به شما امکان می دهد تا 3 برابر موهای حجیم بیشتری داشته باشید. با اسید آمینه، ویتامین B3 و روغن دانه های مغذی موجود در آن، پوست سر مغذی و شاداب را فراهم می کند. هم پوست سر تمیز، تغذیه شده و سالم و هم موهایی نرم، براق و حجیم به اندازه یک شامپو با تخصص شفاف است. به لطف فناوری 3zerotech، موها را از شوره، چربی و خارش پاک می کند و اثری طراوت می بخشد. همچنین، فناوری Bio-Reinforcement از بین برنده شوره سر یک فناوری بی نظیر است که ترکیبی از مراقبت از پوست سر و مراقبت از پوست است. به لطف محتویات آن که سد محافظ پوست سر را تقویت می کند، پوست سر شما را مرطوب کرده و آن را سالم می کند و شوره سر بر نمی گردد*. بدون نگرانی با Clear*. ^ در مقایسه با موهای شسته نشده. * در صورت استفاده منظم از شوره سر، خارش و چربی ناشی از شوره سر جلوگیری می کند. مرجوعی محصولات باز شده پذیرفته نمی شود. 100% اورجینال است.
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Kepeğe Karşı Etkili Şampuan Besleyici Bitkisel Sentez 485 ml X 3 Adet | شامپو ضد شوره مغذی گیاهی سنتز 485 میلی لیتر X 3 عدد

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

SET.UNİ.2793

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شامپو زنانه کلیر Clear | SET.UNİ.2793” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد