0

جستجو

روغن نگهداری عارف اوغلو اورجینال Arifoğlu | 700 14 0671

Arifoğlu

2,500,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

روغن نگهداری عارف اوغلو اورجینال | کد کالا : 700 14 0671

روغن اسطوخودوس Arifoğlu 20 میلی لیتر گیاهی معطر با گل های ارغوانی، آبی یا قرمز از تیره اسطوخودوس از خانواده Ballıbabagiller (Lamiaceae) است که به عنوان گیاهی زینتی در منطقه مدیترانه در کشورمان می روید. این روغن اسانسی است که از تقطیر با بخار از گیاه اسطوخودوس به دست می‌آید و در رایحه‌درمانی و لوازم آرایشی استفاده می‌شود. توصیه می‌شود با روغن بادام شیرین یا روغن جوجوبا رقیق شود و به صورت خارجی استفاده شود. مرطوب کننده از از بین رفتن رطوبت پوست شما جلوگیری می کند. این کار پوست شما را نرم و لطیف نگه می دارد. مخصوصاً برای کسانی که پوست خشک دارند مفید است. می توانید آن را با یا بدون اسانس استفاده کنید. در مراقبت از پوست بسیار موثر است. روغن جوجوبا توانایی افزایش جذب داروهای موضعی و سایر محصولات مراقبت از پوست را دارد.روغن جوجوبا محصولی است که برای کسانی که مشکل آکنه دارند و همچنین زیبایی پوست شما قابل استفاده است. استفاده مستقیم شما همچنین می توانید روغن جوجوبا را مستقیماً روی صورت یا ناحیه آسیب دیده خود بمالید. چند قطره روغن جوجوبا را بر روی صورت و گردن خود بمالید. به مدت یک یا دو دقیقه به آرامی ماساژ دهید. نشوئید. بهتر است آن را یک شب رها کنید.روغن بدن Arifoğlu رز 20 میلی لیتری Arifoğlu Rose Oil اسانسی است که از تقطیر بخار از گلبرگ های گل رز جمع آوری شده قبل از طلوع خورشید به دست می آید. این روغن در زمینه آروماتراپی و لوازم آرایشی بسیار مورد علاقه است. روغن رز Arifoğlu دارای رایحه ای با طراوت، طراوت و آرامش منحصر به فرد است. این روغن یک روغن آروماتراپی و گیاه درمانی است که در طول تاریخ به طور مکرر توسط زنان، پزشکان قرون وسطی و عثمانی استفاده شده است. Arifoğlu روغن یاس 20 میلی لیتر Arifoğlu روغن یاسمن یک اسانس گیاهی است که به روش تقطیر با بخار آب به دست می آید. رایحه گلی و دلپذیری دارد. به همین دلیل، اغلب در مزارع ترجیح داده می شود. روغن آریفوغلو یلانگ یلانگ اسانسی است که از طریق تقطیر با بخار آب از گل های درخت یلانگ یلانگ که در جنوب آسیا رشد می کند به دست می آید. روغن یلانگ یلانگ یکی از روغن های گیاهی است که اغلب در آروماتراپی و لوازم آرایشی ترجیح داده می شود. روغن یلانگ یلانگ (Cananga Odrata)
از قسمت های تازه گلدار درخت یلانگ یلانگ که در جنوب آسیا می روید به دست می آید. بوی شیرین و موثر گلی دارد هشدارها: آن را در دمای اتاق بسته و دور از نور نگهداری کنید. تولید کننده / وارد کننده / توزیع کنندهArifoğlu Biomedical Kozmetik Gıda San. و تیک. شرکت – کلیه حقوق محفوظ است ثبت کسب و کار NoTR-34-K-198877شرکت ما دارای ISO 9001:2015 ISO 22000.2015 و گواهی حلال می باشد.

Lavanta & Yasemin & Jojoba & Gül & Ylang Ylang Bitkisel Yağ Seti | ست روغن گیاهی اسطوخودوس و یاس و جوجوبا و گل رز و یلانگ یلانگ

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

700 14 0671

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “روغن نگهداری عارف اوغلو اورجینال Arifoğlu | 700 14 0671” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد