0

جستجو

عطر اسانس بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17664

THE BODY SHOP

1,700,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول298756670

عطر اسانس بادی شاپ اورجینال | کد کالا : D-17664

هنگامی که به اوج خود رسیدید، بایستید و با ترکیب اسانس فلو ما نفس بکشید. چند قطره را روی نقاط نبض خود بمالید تا به شما کمک کند زمانی را برای برقراری ارتباط مجدد با خودتان اختصاص دهید. رایحه ای با طراوت و نشاط بخشی دارد که به شما کمک می کند آرامش درونی خود را پیدا کنید. روغن گیاهی ما، شامل اسانس اکالیپتوس 100٪ طبیعی و زیست تخریب پذیر* از منطقه یوننان چین، اسانس رزماری 100٪ طبیعی و زیست تخریب پذیر* از اسپانیا، روغن زیتون ارگانیک محلی تجارت منصفانه از ایتالیا و روغن بادام شیرین ساخته شده از 100٪ منبع طبیعی مواد. همچنین دارای بطری شیشه ای** قابل بازیافت است. بنابراین هم شما و هم سیاره تان می توانید نفس بکشید. این بطری جیبی را همراه خود داشته باشید تا در هر زمان و هر کجا که به آن نیاز دارید، آرامش داشته باشید. روغن عطر پالس پوینت برای انواع پوست مناسب است. این به شما کمک می کند تا زمانی را برای ارتباط مجدد با خودتان اختصاص دهید. عطری با طراوت که به شما کمک می کند تا آرامش درونی خود را بیابید که 100% مواد طبیعی منبع آن تایید شده توسط The Vegan Society.
چگونه استفاده کنیم؟
1. با شامپو و ژل دوش Flow Purifying و کرم ژل بدن بدون وزن Flow شروع به پاکسازی و مرطوب کردن کنید.
2. مستقیماً از بطری بو کنید یا چند قطره از روغن را به مدت 5-6 ثانیه بالا و پایین نگه دارید تا روی نقاط نبض اعمال شود. حتی می توانید یک یا دو قطره را به یک کاسه در وان یا دوش خود اضافه کنید و این رایحه نشاط آور را استشمام کنید.
3. نفس عمیق بکشید، از این عطر لذت ببرید و دوباره با خودتان ارتباط برقرار کنید.
روغن گل آلو بادام (بادام شیرین)، روغن برگ گل اکالیپتوس/روغن برگ اکالیپتوس (اکالیپتوس)، Pogostemon Amygdalus Dulcis (Sweet Dulcis (Sweet Dulcis) s، روغن پوست درخت لیموترش / مرکبات روغن پوست پرتقال (پرتقال)، روغن خراطین سمپرویرنس، روغن برگ پلارگونیوم گراولنز، روغن برگ گل سرخ (Rosmarinus Officinalis) روغن برگ، ژرانیول، Coriandrum Satividium Hydranid Fruit, Cypress. روغن برگ ویریدیس (نعناع باغچه)، سیترال، اوژنول، فارنزول.
*طبق راهنمای قانون 301 مواد مرتبط با کربن OECD، در نهایت تجزیه پذیر است.
** درب و کاهنده گنجانده نشده است. تا جایی که تاسیسات محلی اجازه می دهد.

Flow Esansiyel Yağ Karışımı | فلو ترکیب اسانس

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

D-17664

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “عطر اسانس بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-17664” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد