0

جستجو

تقویت کننده لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris PKTGLKLKASTPLNG

L'Oreal Paris

1,100,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تقویت کننده لورآل پاریس اورجینال کد کالا : PKTGLKLKASTPLNG

تونیک L’Oréal Paris Revitalift
تونرها ظاهر پوست را بهبود می بخشند و پوست را روشن و صاف می کنند.
آنها یک عنصر مهم از روتین مراقبت از پوست شما هستند. با فرمول های ویژه ای که دارند، می توانند به نوسازی پوست و در عین حال کاهش عیوب پوست کمک کنند. Revitalift 5% Pure Peeling Acid Revitalift تنها در 30 ثانیه ظاهری روشن و صاف را برای پوست ایجاد می کند. در استفاده منظم، بافت پوست را بهبود می بخشد و به طور همزمان ظاهر لکه های تیره را کاهش می دهد. با استفاده از تونیک اسید گلیکولیک می توانید پوست خود را روشن، صاف و درخشان کنید. تونیک L’Oréal Paris Revitalift چیست؟
تونیک اثر لایه بردار 5% اسید گلیکولیک خالص که توسط L’Oréal Paris ساخته شده است، یک محصول مراقبت از پوست موثر است که با فرمول غنی شده خود ظاهری صاف به پوست می بخشد. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است و می توان روزانه صبح و عصر از آن استفاده کرد. علاوه بر پاکسازی ملایم پوست، سلول های مرده را از بین می برد و نقش مهمی در نوسازی پوست دارد. این تونیک که فواید قابل توجهی برای پوست دارد با 5 درصد اسید گلیکولیک خالص و عصاره هندوانه غنی شده است. تونیک لایه بردار که دارای خاصیت صاف کنندگی پوست است، در اولین استفاده، درخشندگی و شفافیت آنی را ایجاد می کند، در حالی که به طور همزمان از پوست حمایت می کند تا در مدت زمان کوتاهی شاداب تر و سالم تر به نظر برسد. با استفاده منظم به از بین بردن عیوب پوست در 4 هفته کمک می کند. شما می توانید با تونیک اسید گلیکولیک به نتایج قابل مشاهده برسید. از هفته هشتم لکه های تیره روی پوست را کاهش می دهد. با استفاده از تونیک لایه بردار که می توانید به مراقبت روزانه از پوست خود اضافه کنید، می توانید ظاهری روشن، صاف و یکدست داشته باشید. چگونه از تونیک L’Oréal Paris Revitalift استفاده کنیم؟
تونیک لورآل پاریس محصولی مناسب برای استفاده روزانه صبح و عصر می باشد. پوست های مختلفی از جمله حساس، خشک، چرب، مختلط یا معمولی وجود دارد و هر نوع پوست نیازهای متفاوتی دارد. برای به دست آوردن نتایج موثر از مراقبت از پوست، استفاده از محصولات مناسب با نوع پوست شما مهم است. تونیک اثر لایه بردار گلیکولیک اسید خالص 5% مناسب انواع پوست از جمله پوست های حساس می باشد و می توان آن را یک بار در صبح و عصر استفاده کرد. برای اینکه آن را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید، می توانید پس از تمیز کردن صورت خود با ژل شستشو، آن را با یک پد پنبه ای بمالید. با این حال، قبل از استفاده باید محصول را تکان دهید. برای انجام مرحله به مرحله، پوست خود را تمیز کرده و سپس با آغشته کردن یک تکه پنبه به تونیک، محصول را بمالید. پس از اتمام فرآیند نیازی به شستشوی صورت خود ندارید. برای ادامه مراقبت می توانید سرم یا مرطوب کننده خود را به پوست خود بزنید. در طول روز می توانید از کرم ضد آفتاب با حداقل 30 محافظت SPF برای محافظت در برابر اشعه خورشید استفاده کنید. در شب می توانید برنامه روزانه خود را با سرم و مرطوب کننده ادامه دهید.

Revitalift Parlak&pürüzsüz, Koyu Leke Karşıtı Peeling Etkili Tonik, %5 Saf Glikolik Asit 180 ml | Revitalift روشن و صاف، تونیک لایه بردار لکه های تیره، 5% اسید گلیکولیک خالص 180 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

PKTGLKLKASTPLNG

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تقویت کننده لورآل پاریس اورجینال L’Oreal Paris PKTGLKLKASTPLNG” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد