0

جستجو

عطر زنانه بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-34081

THE BODY SHOP

5,740,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

عطر زنانه بادی شاپ اورجینال | کد کالا : D-34081

عطر فول یلانگ یلانگ یک رایحه گلی یونیسکس، تند و سفید در طیف عطرهای جدید ما است. مجموعه Full Flowers ما با الهام از رایحه غنی، شکوفا و همه کاره بهار با ترکیبی از گلبرگ های نرم، برگ های سبز، ساقه های چوبی، ساکولنت ها و رزین شیرین ساخته شده است. اسانس یلانگ یلانگ گلی درخشان ما نمایانگر گلبرگهای صاف و گلدار گیاه در این ادو پرفیوم جدید زیبا است. مخلوط با فلفل سیاه معطر برای نشان دادن رایحه تند شاخه های این گیاه و وانیل شیرین و خامه ای برای تجسم برگ های مخملی. متوجه خواهید شد که رایحه با گذشت روز و با استفاده از آن تکامل می یابد و به طور ظریفی هر ویژگی منحصر به فرد را یکی از آنها آشکار می کند. یک. برگرفته از گلهای یلانگ یلانگ که در جزیره ماداگاسکار دست چین شده اند. این عطر که با اسانس طبیعی یلانگ یلانگ و 90 درصد مواد منشا طبیعی تولید می شود، توسط انجمن وگان نیز تایید شده است. این ادو پرفیوم در یک بطری ساخته شده از شیشه بازیافتی با درپوشی ساخته شده از چوب طبیعی تجدیدپذیر و چوب پنبه، طراحی شده تا پایدارتر باشد. بطری را می توان پس از استفاده دوباره بازیافت کرد.* ادو پرفیوم با ماندگاری طولانی
تند، سفید، گل
نت های یلانگ یلانگ، فلفل سیاه و وانیل
این گیاه با اسانس طبیعی یلانگ یلانگ که از گل های یلانگ یلانگ دست چین شده در جزیره ماداگاسکار به دست می آید، تهیه می شود.
ساخته شده با 90 درصد مواد منشا طبیعی
تایید شده توسط The Vegan Society
*پمپ حذف می شود، جایی که امکانات محلی اجازه می دهد. می توانید هر چند وقت یکبار که می خواهید، این رایحه تازه را به گردن و نقاط نبض خود بزنید. اگر عاشق عطر گل ها هستید، چرا بقیه مجموعه گل های کامل ما را امتحان نکنید. الکل دنات. (69.4%)، آبی/آب/ادو، عطر/عطر، الکل بنزیل، لینالول، سیترونلول، ژرانیول، ایزوئوژنول، لیمونن، اوژنول، کومارین، سیترال، فارنسول.

Full Ylang Ylang Eau De Parfum | ادو پرفیوم فول یلانگ یلانگ

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

D-34081

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “عطر زنانه بادی شاپ اورجینال THE BODY SHOP | D-34081” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد