0

جستجو

لایه بردار صورت سینوزیس Sinoz | p9207

Sinoz

890,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

لایه بردار صورت سینوزیس Sinoz | کد کالا : p9207

پاکسازی پوست اکنون با توپ های لایه بردار ویتامینه لایه بردار ژل کدو حلوایی سرگرم کننده تر است… زیرا موثرترین مراقبت، پوستی عمیقا تمیز می کند و نتایج عالی را به همراه دارد! پاکسازی پوست از پوست مرده و کثیفی به محصولات مراقبتی که استفاده می‌کنید این امکان را می‌دهد تا به طور مؤثرتری به پوست نفوذ کرده و سریع جذب شوند. لایه‌برداری یکی از ساده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین روال‌ها برای ظاهری عمیق، صاف و درخشان است. به لطف گلوله های ویتامین موجود در لایه برداری ژل کدو تنبل سینوز، با انجام لایه برداری فیزیکی پوست را به آرامی از چربی اضافی، کثیفی و باقی مانده های آرایش پاک می کند و پوست را از سلول های مرده پاکسازی می کند. این به شما امکان می دهد پوستی شفاف، صاف و درخشان داشته باشید. آیا با اثر مرطوب کنندگی کدو تنبل سفت می شود؟ این به نرم شدن بافت پوست کمک می کند. نتیجه؟
سرزنده تر، گرم تر، خالص تر ببینید؟ و پوست شفاف چگونه استفاده کنیم؟ مقدار کمی از محصول را روی صورت خود بردارید، محصول را روی ناحیه ای که می خواهید با دست لایه برداری کنید پخش کنید، حداقل 30 ثانیه با حرکات دایره ای ماساژ دهید… این کار را تا زمانی ادامه دهید که پوست مرده و کثیفی شروع به جمع شدن کند! با آب فراوان بشویید.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Pumpkin Jel – Balkabağı Özlü, Ölü Derilerden Arındıran, Yenileyici Yüz Peelingi | ژل کدو تنبل – عصاره کدو تنبل، لایه برداری، اسکراب صورت با طراوت

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

p9207

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “لایه بردار صورت سینوزیس Sinoz | p9207” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد