0

جستجو

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | 312177

Decathlon

4,060,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول428964434

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | کد کالا : 312177

رنگ: دودی خاکی مزایای محصول دوام: پارچه تقویت شده که از رشد پارگی و سایش سریع جلوگیری می کند. جیب: 8 جیب که 5 عدد آن زیپ دار است. ویژگی خشک شدن سریع: پارچه با ترکیب پنبه و پلی استر سریعتر خشک می شود. مناسب برای بدن: کمر با کمربند قابل تنظیم (کمربند قابل جدا شدن است). وزن: تقریباً 540 گرم در اندازه 44 (L). مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 65% پنبه، 35% آستر پلی استر، 100% جیب پنبه، 65% پلی استر، 35% پنبه اطلاعات فنی کاهش آسیب زیست محیطی شلوارهای تولید شده بدون شلوار و پارچه های آلی . بنابراین، حاصلخیزی خاک حفظ می شود و خطر آلودگی آب های زیرزمینی کاهش می یابد. به لطف این نوع تولید که به بهترین وجه با فعالیت های زیست محیطی انجام می شود، محصول پنبه کیفیت بالاتری پیدا می کند. 65 درصد از پارچه اصلی شلوارک از پنبه با این ویژگی مخلوط با پلی استر بازیافتی ساخته شده است.
ماده ای که هرگز شما را رها نمی کند! : پارچه بافته شده آن از مربع های کوچک دوام عالی را در مقایسه با اجزای هم سطح اما مسطح ارائه می دهد.
سازگاری با ساختار بدن: به لطف کمربند قابل جابجایی آن می توانید شلوار خود را مطابق با ساختار بدن خود تنظیم کنید. از آنجایی که ما کمربندهای خود را در اندازه های استاندارد تولید می کنیم، می توانید از آن ها با شلوار و شورت های مختلف استفاده کنید.
جیب های زیاد: با 8 جیب، می توانید وسایل مورد نیاز خود را برای فعالیت های کوله پشتی خود حمل کنید: – 1 جیب کناری که با زیپ بسته می شود. – 1 جیب بلیط کوچک – 2 جیب زیپ دار روی باسن که با گیره بسته می شود. – 2 جیب دستی بدون زیپ – 2 جیب زیپ دار در طرفین که با گیره بسته می شود.

Forclaz Erkek Haki Şort – Travel 100 | شورت خاکی مردانه فورکلاس – سفر 100

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

312177

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | 312177” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد