0

جستجو

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324656

Decathlon

6,240,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 324656

رنگ: مشکی مزایای محصول مقاومت در برابر گیاهان وحشی: پارچه “پود/تار” مقاوم در برابر اصطکاک و پارگی ناشی از پوشش گیاهی فراهم کردن راحتی در هنگام نشستن: پد با فوم ارگونومیک شکل (ضخامت 13 میلی متر). آزادی حرکت: با تناسب راحت و پارچه انعطاف پذیر آن، آزادانه دوچرخه سواری کنید. ساپورت: کمر کش الاستیک و دکمه گیر کردن ویژگی دفع عرق: جزء قابل تنفس داخل به طور موثری عرق را تخلیه می کند. جیبی: تمام وسایل مورد نیاز خود را در طول آموزش MTB با 4 جیب مفید همراه خود داشته باشید. وزن: 280 گرم در اندازه L-طراحی زیست محیطی: ساخته شده از 72% پلی استر بازیافتی برای طول عمر ایده آل مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: پارچه اصلی 88% پلی اتیلن ترفتالات، 12% الاستین پارچه اصلی – لایه داخلی 13% بازیافت شده روپوش الاستین 86% پلی اتیلن ترفتالات، 14% پارچه پشتی الاستین 63% پلی اورتان، 30.71% پلی آمید، 6.29% الاستین توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. روی چاپ ها اتو نکنید. با لباس های همرنگ بشویید. اطلاعات فنی اطلاعات اندازه: مدل ما دارای سایز M بالا و سایز M پایین است. قد او 1.83 متر است.
راحتی ارائه شده توسط پد پوست دوم. : این شلوارک برای کاربرانی طراحی شده است که به طور منظم تمرین می کنند و می خواهند خود را در دوچرخه سواری کوهستان بهبود بخشند. فوم تقویت شده آن هم نرم و هم ضخیم تر است. در برابر نقاط فشار تا 3 ساعت پشتیبانی می کند. این فوم ساختاری نرم دارد که با قسمت بالایی انعطاف پذیر خود بدن کاربر را در آغوش می گیرد و به پد اجازه می دهد تا حرکات کاربر را همراهی کند. ضخامت فوم: 13 میلی متر دانسیته فوم: 100 کیلوگرم بر متر مکعب سختی فوم: 25 کیلو پاسکال
جیب‌ها: – یک جیب زیپ‌دار در پشت (14 در 17 سانتی‌متر) که می‌توانید کلید، شناسه و کارت‌های اعتباری خود را در آن قرار دهید. – جیب ضد آب و زیپ دار روی باسن (20cm x 12cm) که به راحتی حتی با یک دست قابل دسترسی است و می توانید گوشی هوشمند خود را در آن قرار دهید و در صورت افتادن از آن محافظت کنید. – 2 جیب در امتداد ساق که می توانید میله های غلات خود را در آن قرار دهید (هر کدام 15 در 4 سانتی متر):
همیشه دستکش در دست داشته باشید. : در حین تمرین دوچرخه کوهستان، شما آخرین دستکش خود را می پوشید و اولین نفری هستید که آن را در می آورید. این شورت دارای سگکی در سطح کمر است، بنابراین مجبور نیستید جیب خود را برای دستکش جستجو کنید. شما می توانید دستکش های ST 100 و ST 500 خود را با دکمه گیر آن به این سگک متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه در معرض دید و در دسترس قرار دارند.
تعمیر و نگهداری: برای نگهداری از لباس MTB خود می توانید از صفحه پشتیبانی ما بهره مند شوید.
تست های محصول: تیم طراحی محصول ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات برای اطمینان از راحتی کاربران در BTWIN VILLAGE در لیل (فرانسه) است. تیم ما بر روی توسعه محصولاتی متمرکز شده است که عناصری را که کاربر ممکن است در طول استفاده به آن نیاز داشته باشد برای مقابله با چالش هایی که در طول آموزش با آن مواجه می شود، ارائه می دهد.

Rockrider Erkek Dağ Bisikleti Şortu – Siyah – Expl 500 | شورت دوچرخه کوهستان مردانه Rockrider – مشکی – Expl 500

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

324656

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 324656” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد