0

جستجو

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 311122

Decathlon

3,200,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 311122

رنگ: سیاه مزایای محصول مقاومت در برابر گیاهان وحشی: از شیرجه رفتن در پوشش گیاهی نترسید! پارچه مقاوم در برابر سایش و خراش است. ایجاد راحتی در هنگام نشستن: پد اسفنجی قالبی (13 میلی متر) راحتی نشستن را فراهم می کند آزادی حرکت: با برش “مستقیم” و پارچه انعطاف پذیر خود آزادانه دوچرخه سواری کنید. پایداری: تنظیم دور کمر با طناب انجام می شود ویژگی عرق زدایی: جزء تنفسی داخل به طور موثری عرق را از بین می برد. جیب: وسایل خود را با یک جیب زیپ دار روی باسن سمت راست حمل کنید وزن: 250 گرم در اندازه L. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: لایه بیرونی 100% پلی اتیلن ترفتالات لایه داخلی 84% پلی اتیلن پرکننده 1% ترفتالات، لایه 83% پلی اتیلن ترفتالات، 17% الاستین توصیه نگهداری: در جای خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. با زیپ بسته بشویید. با لباس های همرنگ بشویید. اطلاعات فنی ابعاد مدل: ارتفاع مدل 1.87 سانتی متر، وزن 77 کیلوگرم، سایز رویه M، اندازه پایین L طول پا: 28.5 سانتی متر برای سایز L
راحتی ارائه شده توسط پد پوست دوم. : طراحی شده برای کاربرانی که می خواهند خود را در دوچرخه سواری کوهستان بهبود بخشند پشتیبانی فوم نرم و نیمه سخت است. راحتی خوبی ارائه می دهد و از مناطق تحت فشار دوچرخه سوار برای تورهایی که تا 1.30 ساعت طول می کشد محافظت می کند. ضخامت فوم: 13 میلی متر دانسیته فوم: 65 کیلوگرم بر متر مکعب سختی فوم: 25 کیلو پاسکال
جیب زیپ دار: برای لذت رانندگی راحت، فقط وسایل ضروری را با خود حمل کنید: – در سمت راست، یک جیب زیپ دار 17 عددی وجود دارد که به راحتی باز می شود.
همیشه دستکش در دست داشته باشید. : در حین تمرین دوچرخه کوهستان، شما آخرین دستکش خود را می پوشید و اولین نفری هستید که آن را در می آورید. این شورت دارای سگکی در سطح کمر است، بنابراین مجبور نیستید جیب خود را برای دستکش جستجو کنید. شما می توانید دستکش های ST 100 و ST 500 خود را با دکمه گیر آن به این سگک متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه در معرض دید و در دسترس قرار دارند.
تعمیر و نگهداری: برای نگهداری از لباس MTB خود می توانید از صفحه پشتیبانی ما بهره مند شوید.
تست های محصول: تیم طراحی محصول ما به طور مداوم در حال انجام تحقیقات برای اطمینان از راحتی کاربران در BTWIN VILLAGE در لیل (فرانسه) است. تیم ما بر روی توسعه محصولاتی متمرکز شده است که عناصری را که کاربر ممکن است در طول استفاده به آن نیاز داشته باشد برای مقابله با چالش هایی که در طول آموزش با آن مواجه می شود، ارائه می دهد.

Rockrider Erkek Dağ Bisikleti Şortu – Siyah – Expl 100 | شورت دوچرخه کوهستان مردانه Rockrider – مشکی – Expl 100

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

311122

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 311122” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد