0

جستجو

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | 8667929

Decathlon

2,510,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول308218669

شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | کد کالا : 8667929

رنگ: خاکستری تیره مزایای محصول انعطاف پذیری: به طور طبیعی با ساختار بافتنی خود آزادی حرکت را فراهم می کند. نرمی: نخ های پنبه ای راحتی و نرمی طبیعی را فراهم می کنند. ویژگی تخلیه عرق: پنبه موجود در آن به هوا اجازه تنفس می دهد و عرق به راحتی تخلیه می شود. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 76% پنبه، 24% جیب پلی استر 100% پنبه توصیه ذخیره سازی: تا کنید و در کمد لباس خود ذخیره کنید: تا زمانی که آن را انتخاب کنید در بهترین شرایط منتظر شما خواهد بود! توصیه مراقبت: از داخل به بیرون بشویید. اطلاعات فنی محصولی که در واقع برای تناسب اندام طراحی شده است اما برای زندگی روزمره شما نیز مناسب است! : تمرینات تقویتی در صبح
یک جلسه در محل کار
پیاده روی سریع از ساعت 12 تا 14
یک سفر کوتاه به فروشگاه مواد غذایی برای پر کردن یخچال
اوقات خوشی با خانواده و/یا دوستانتان: آیا خوب نیست که همه این کارها را با یک لباس و به سبک انجام دهید؟ این خوب است زیرا این چالشی است که طیف محصولات ما با آن مواجه است: شکستن مرزها در تمام فعالیت های خود در یک لباس و اطمینان از اینکه برای هر مناسبتی لباس می پوشید.
گفتی آرامش؟ : کار، خانواده، ورزش، سلامت، هر موضوعی که فکرش را بکنید، تصور کنید هر روز با یک محصول شیک بالاترین عملکرد را از خود نشان می دهید. آه… شما هم دوست دارید، نه؟ ما هم همینطور. ما به عنوان یک طراح لباس، ناگهان متوجه شدیم که در موقعیت مناسبی قرار داریم تا این آرزوی وحشی را زنده کنیم. طیف محصولات ما اینگونه متولد شد! این یک طیف محصولات بسیار شیک و همچنین راحت و دلپذیر برای دیدن و پوشیدن است!
شورت پر از جزئیات: ما 2 جیب کناری زیپ دار را به شورت خود اضافه کرده ایم که می توانید دستان خود را در آن قرار دهید و هر چیزی را که می خواهید در آن قرار دهید. طول آن کاملاً بالای زانو است تا به شما آزادی حرکتی ایده آل بدهد. قطعاً او را دوست خواهید داشت. ظاهر زیبا: یک لباس ضروری برای پوشیدن همیشه با لذت!
وزن جزء: وزن جزء محصول 220 گرم در متر مربع است.

Domyos Erkek Fitness Şortu – Koyu Gri – 500 Essentials | شورت تناسب اندام مردانه Domyos – خاکستری تیره – 500 Essentials

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8667929

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شورت و شلوارک مردانه دکاتلون Decathlon | 8667929” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد