0

جستجو

کفش های بیرونی مردانه دکاتلون Decathlon | 8573515

Decathlon

4,280,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش های بیرونی مردانه دکاتلون Decathlon | کد کالا : 8573515

مزایای محصول مقاومت در برابر علف های هرز: قسمت چرمی و محافظ سنگ آن را از گیاهان خاردار محافظت می کند. جذب ضربه: زیره و درج EVA راحتی شما را هنگام راه رفتن تضمین می کند. سبکی: بسیار سبک به لطف اجزای سبک وزن: 830 گرم در سایز 43. کشش: گیره های عریض چسبندگی عالی را در همه انواع زمین فراهم می کنند. قابلیت تنفس: چرم تقسیم شده غیر ضد آب به پاهای شما اجازه تنفس می دهد مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: رویه 60% پلی استر، 30% چرم – گاو – زیره شکاف، 10% پلی اورتان زیره 100% آستر و جوراب 100% Acetaylene 90% پلی استر 90% اطلاعات فنی دوام: بدنه چرمی تقسیم شده، محافظ سنگ پلی اورتان در سراسر کفش با الهام از کفش های کوهنوردی، و زیره آن مستقیماً به بدنه تزریق می شود. همه این ویژگی ها برای تولید یک کفش محکم و بادوام برای استفاده در هنگام شکار یا فعالیت های خارج از منزل در زمین های کمتر ناهموار و خاردار ترکیب شده اند.
راحتی و گرفتن: به لطف درج EVA در زیر پاشنه و کفی EVA، می توانید به راحتی در جنگل پرسه بزنید. به لطف دم روی زبان، خاک از بیرون وارد کفش نمی شود. و زیره میخی پهن آن چسبندگی و تخلیه گل را در هر زمینی تضمین می کند. چگونه ایمن فرود بیایم؟
نگهداری: نگهداری از این قایق بسیار آسان است! فقط با آب و صابون بشویید، از روغن یا مواد شوینده استفاده نکنید. می توانید به صورت اختیاری از اسپری تجدید کننده پس از خشک شدن برای تجدید ضد آب بودن چرم استفاده کنید. برای محافظت از قطعات، در نزدیکی هیچ منبع حرارتی خشک نکنید.

Solognac Crosshunt 100 – Outdoor Ve Avcılık Bot – Kahverengi | Solognac Crosshunt 100 – چکمه های شکار و فضای باز – قهوه ای

 

 

 

سایز

, , , , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8573515

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش های بیرونی مردانه دکاتلون Decathlon | 8573515” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد