0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 305836

Decathlon

1,900,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 305836

رنگ: آبی تیره مزایای محصول قابلیت دفع عرق: خشک بمانید پارچه ای که سریع خشک می شود و رطوبت را به سرعت جذب می کند. تهویه: آرامش: پارچه قابل تنفس در ناحیه فاق به سرعت عرق را از بین می برد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات یوکی 82% پلی اتیلن ترفتالات، 18% الاستین توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی طراحی شده برای تناسب اندام: در تناسب اندام، هیچ قانون وجود ندارد، اما تمرین. با این حال، حرکت چیزی است که ما را به هم نزدیک می کند! اولویت ما چیست؟ طراحی محصولاتی که به بهترین وجه شما را در تناسب اندام همراهی می کنند: آزادی حرکت، مشخصات فنی، راحتی، سبک… ما همه جزئیات را بررسی کردیم و کارمان را به شانس نسپاریم. دقیقاً به همین دلیل است که ما بهترین ها را در بین لباس های تناسب اندام به شما پیشنهاد می کنیم. ما تیم طراحی کامل خود را که شامل همه افراد از سران محصولات گرفته تا مهندسان و صاحبان سبک می شود، بسیج کردیم تا آماده شوند.
آیا محصولات قبل از فروش تست می شوند؟ : البته! 100% پارچه های ما تحت آزمایش های دقیق قرار می گیرند.پس هدف ما چیست؟تامین راحتی، ایمنی و دوام شماست.به همین دلیل، محصولات ما در آزمایشگاه های ما روند طولانی را طی می کنند. از نظر مقاومت در برابر شستشو و ماندگاری رنگ ها تست شده…اما محدود به این نیست!بعد در شرایط واقعی توسط ورزشکارانی مثل شما تست می شود.در نهایت اگر تمام این تست ها را سپری کرد، برای فروش به عنوان محصول مورد علاقه جدید شما!
اگر از محصولم راضی نباشم چه اتفاقی می افتد؟ : راضی نیستید اگر از محصول راضی نیستید، کاری که باید انجام دهید بسیار ساده است: آن را برای ما بیاورید! ما می توانیم کالا را تعویض یا بازپرداخت کنیم.

Domyos Erkek Fitness Şortu – Mavi / Kamuflaj Desenli – Fst120 | شورت تناسب اندام مردانه Domyos – آبی / الگوی استتار – Fst120

 

 

سایز

, , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

305836

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 305836” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد