0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332613

Decathlon

1,820,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 332613

رنگ: سفید مزایای محصول انعطاف پذیری: به لطف اجزا و برش آن، آزادی حرکت منحصر به فردی را فراهم می کند. نرمی: 100% پنبه برای نرمی کامل قابلیت دفع عرق: رطوبت از طریق نخ های پنبه پخش می شود تا از احساس رطوبت جلوگیری کند. این تی شرت تا شده و در اتاق رختکن شما ذخیره می شود. توصیه مراقبت: از داخل بشویید. اطلاعات فنی تی شرت ورزشی مردانه با عمر طولانی: ما یک جزء 100% پنبه ای با وزن 190 گرم بر متر مربع را انتخاب کردیم، این تی شرت برای مدت طولانی در تمام فعالیت های شما، چه ورزشی و چه غیر ورزشی، شما را همراهی خواهد کرد. شما می توانید تی شرت های تناسب اندام را با توجه به تراکم پارچه با یکدیگر مقایسه کنید.
طیف محصولات تی شرت های مردانه ESSENTIEL ما: تی شرت هایی برای ورزش طراحی شده اند که به لطف سبک همیشگی و اجزای بادوام آنها می توانم به راحتی در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنم. الگوها به من این امکان را می دهند که سبک خود را به روشی بسیار ساده آشکار کنم.
این تی شرت تناسب اندام مردانه از رویکرد طراحی اکودیو استفاده می کند! : تیم های توسعه محصول ما روی جنبه های مختلف این تی شرت کار کرده اند تا تاثیر زیست محیطی آن را بهبود بخشند. جزء بادوام آن (190 گرم در متر مربع) آن را به تی شرتی تبدیل می کند که برای مدت طولانی دوام خواهد داشت. جزء 100٪ پنبه، حاوی 30٪ پنبه بازیافت شده، استفاده از مواد خام را کاهش می دهد. بازیافت پایان عمر توسط این ماده منحصر به فرد تسهیل می شود.
چگونه از تی شرت خود مراقبت کنم تا عمر آن را افزایش دهد؟ : یکی از مراحل مهم برای ماندگاری طولانی تیشرت اسپرت مراحل شستشو است. در واقع این چیزی است که بیشتر لباس ها را فرسوده می کند! با رعایت دستورالعمل های شستشو می توانید عمر تی شرت خود را افزایش دهید: 30 درجه سانتی گراد، چرخه چرخش ملایم. برای حفظ رنگ آنها از خشک شدن در آفتاب خودداری کنید.
یک تی شرت ورزشی با برش مستقیم که راحتی را در هر شرایطی ارائه می دهد: این تی شرت برش مستقیم بسیار راحت است. ایده آل برای تمرینات تناسب اندام، جلسات تمرین با وزنه یا گردش در اطراف شهر.

Domyos Erkek Baskılı / Beyaz Regular Spor Tişörtü 500 Essentials – Fitness | تی شرت ورزشی معمولی 500 ضروری – تناسب اندام مردانه Domyos چاپ شده / سفید

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332613

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332613” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد