0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 308517

Decathlon

1,900,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 308517

رنگ: سدر سرد/خزه خاکستری مزایای محصول پایداری: تناسب بلند و باریک، سازگار با یوگا برای همراهی آساناهای شما. Eco-Design: محصول ساخته شده از 73% پلی استر بازیافتی، با کاهش اثرات زیست محیطی. انعطاف پذیری: پارچه انعطاف پذیر به لطف فناوری بدون درز آن. سبکی: با پارچه سبک وزن 153 گرم در متر مربع، فراموش خواهید کرد که در حین تمرین از آن استفاده می کنید. آزادی حرکت: به لطف ساختار باریک و منعطف خود، بدن را در آغوش گرفته و آزادی حرکت را فراهم می کند. جلوگیری از تحریک: فناوری پارچه بدون درز از اصطکاک جلوگیری می کند. ویژگی عرق گیری: ساختار سوراخ دار آن عرق را جذب کرده و بیرون می اندازد. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 68% پلی اتیلن ترفتالات، 32% پلی آمید اطلاعات فنی چرا ما این محصول را طراحی کردیم؟ : تیم های ما در Kimjaly محصولات ضروری را برای تمرین یوگا طراحی می کنند. آنها همیشه قصد دارند با کمترین هزینه برای یک محصول و فرآیند طراحی آن بهتر عمل کنند. این محصول برای یوگی ها طراحی شده است تا آساناهای خود را در تمرینات پویاتر یوگا با تی شرت غیر لغزنده و قابل تنفس انجام دهند.
این محصول چگونه ساخته می شود؟ : این محصول از 73% قطعات پلی استر بازیافتی ساخته شده است. ما استفاده از منابع مبتنی بر نفت را با بازیافت پارچه یا بطری های پلاستیکی برای تولید جزء پلی استر خود کاهش می دهیم. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید
چرا اثرات زیست محیطی بر محصولات کیمجالی کاهش یافته است؟ : در کیمجالی، ما معتقدیم که یوگی ها در سراسر جهان نسبت به مسائل اجتماعی و زیست محیطی پیش روی کره زمین بسیار حساس هستند. احترام ما به فلسفه یوگا، علاوه بر اعتقادات تیم، ما را ترغیب می کند که در زمینه طراحی محیطی حتی فراتر برویم. این نشان دهنده هدف کلی Decathlon برای ارائه محصولات 100٪ با طراحی سازگار با محیط زیست تا سال 2026 است.

Kimjaly Erkek Pastel Mavi Dikişsiz Spor Tişörtü – Yoga | تی شرت ورزشی بدون درز آبی پاستلی مردانه کیمجالی – یوگا

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

308517

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 308517” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد