0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306602

Decathlon

1,900,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 306602

رنگ: آبی تیره مزایای محصول ویژگی دفع عرق: پارچه به شما اجازه می دهد با دفع عرق خشک بمانید! تهویه: به لطف قطعه روباز زیر پشت، هوای ثابت دریافت کنید. انعطاف پذیری: به لطف اجزا و برش آن، آزادی حرکت منحصر به فردی را فراهم می کند. مراقبت آسان: مراقبت از آن آسان است و به سرعت خشک می شود. نرمی: پارچه بسیار نرم و خوش پوش. سبکی: پارچه تنها 160 گرم در متر مربع وزن دارد. Eco-Design: محصولی با اثرات زیست محیطی کاهش یافته ساخته شده از 96% پلی استر بازیافت شده. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 84% پلی اتیلن ترفتالات، 16% الاستین یوکی 100% پلی اتیلن ترفتالات توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی طراحی شده برای تناسب اندام: در تناسب اندام قوانینی وجود ندارد، اما تمرین، چیزی که ما را گرد هم می آورد حرکت است! اولویت ما تولید محصولاتی است که از نظر آزادی حرکت، طراحی فنی، راحتی و به بهترین شکل شما را همراهی کنند. ما همه جزئیات را به دقت بررسی می کنیم و مطمئن می شویم که هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنیم!همه اعضای تیم طراحی ما، از سرآشپزهای محصول گرفته تا صاحبان سبک، گرد هم آمده اند تا بهترین لباس های تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورند.
آیا محصولات قبل از فروش تست می شوند؟ : البته! 100% پارچه های ما مرحله آزمایش سختی را پشت سر می گذارند. ما ابتدا این فرآیند را در آزمایشگاه هایی شروع می کنیم که محصولات ما در آنجا تست می شوند! تست هایی مانند مقاومت رنگ و مقاومت رنگ در شستشو را اعمال می کنیم که در بین آنها “تست شکنجه” می نامیم. خودمان!پس؟ ما محصولات را در شرایط استفاده واقعی با کمک ورزشکارانی مانند شما آزمایش می کنیم! محصول را مشاهده می کنیم، آن را تجزیه و تحلیل می کنیم و اصلاحات لازم را انجام می دهیم تا نسخه نهایی محصول انتظارات شما را برآورده کند! قبل از رسیدن به تو بگذر
اگر از محصولم راضی نباشم چه اتفاقی می افتد؟ : از شنیدن این موضوع متأسفیم!اگر از محصولی راضی نیستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است: آن را برای ما بیاورید! از این طریق می توانید کالا را تعویض یا مرجوع کنید.

Domyos Erkek Lacivert Spor Tişörtü 120 – Fitness Kardiyo | تی شرت اسپرت آبی سرمه ای مردانه Domyos 120 – Fitness Cardio

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

306602

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 306602” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد