0

جستجو

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 302544

Decathlon

1,950,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 302544

رنگ: آبی تیره مزایای محصول راحتی: طراحی بدون درز برای کاهش تحریک | برش راحت ویژگی خشک کردن سریع: 50.5% پلی استر بازیافتی که به سرعت رطوبت را آزاد می کند نرمی: 49.5% نرمی پنبه در قسمتی که در تماس مستقیم با پوست است. جلوگیری از تحریک: طراحی بدون درز در طرفین آزادی حرکت: تناسب راحت | بافت انعطاف پذیر. سبکی: وزن تیشرت در سایز L: 145 گرم. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 50.5% پلی اتیلن ترفتالات، 49.5% پنبه توصیه نگهداری: توصیه می کنیم این تی شرت را تا شده یا آویزان شده در مکانی خشک و تمیز نگهداری کنید. اطلاعات فنی آسایش و ویژگی های فنی: تولید “اندازه بدن”: ما از تکنیک طراحی به نام “BODYSIZE” برای کاهش تحریکات و جلوگیری از از دست دادن ساختار تی شرت در طول زمان و جلوگیری از لیز خوردن استفاده کردیم. به لطف این تکنیک، ما تی شرت خود را به شکل لوله می بافیم و راحتی را هنگام پوشیدن به دلیل عدم وجود درز تضمین می کنیم.
چرا از پلی استر بازیافتی استفاده می کنیم؟ : ما در اجزای این محصول طراحی اکودیو را ترجیح دادیم. با بازیافت بطری های پارچه ای یا پلاستیکی استفاده شده برای تولید جزء پلی استر، استفاده از منابع نفتی را کاهش می دهیم و عملکرد و کیفیت قطعات را در طول سفرهای شما کاملاً حفظ می کنیم.
چرا از پلی استر بازیافتی برای کاهش اثرات زیست محیطی این محصول استفاده می کنیم؟ : پنبه یک ماده طبیعی است که برای رشد به آب و آفت کش های زیادی نیاز دارد. ما پنبه بازیافتی را با الیاف پنبه بکر ترکیب کردیم تا اثرات زیست محیطی این تی شرت را کاهش دهیم، کیفیت آن را حفظ کنیم و پارچه هایی را که دور ریخته شده اند بازیافت کنیم.

Quechua Outdoor Tişört – Lacivert – Nh500 | تی شرت کچوا فضای باز – آبی سرمه ای – Nh500

 

 

سایز

,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

302544

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “تیشرت مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 302544” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد