0

جستجو

سویشرت مردانه نایک اورجینال Nike DD5662 610

Nike

5,210,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سویشرت مردانه نایک اورجینال کد کالا : DD5662 610

برای یک دوش بارانی ساده، دویدن خود را قطع نخواهید کرد. تاپ نایک Therma-Fit Repel از پارچه نرم و گرم (ساخته شده از حداقل 75٪ فیبر پلی استر بازیافت شده) با خاصیت ضد آب برای راحتی در هوای مرطوب ساخته شده است. طراحی نیمه زیپ جریان هوای کنترل شده را فراهم می کند، در حالی که سیستم دستکش 3 در 1 گزینه های مختلفی را برای محافظت بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. طراحی سبک وزن و همه کاره به شما امکان می دهد آن را به تنهایی یا به عنوان لایه میانی بپوشید. فناوری Nike Therma-FIT دمای طبیعی بدن شما را تنظیم می کند تا شما را در هوای سرد گرم نگه دارد. پارچه پشمی نرم و سبک با خاصیت دفع آب، شما را در زیر باران خشک نگه می دارد.
سوراخ های انگشت محافظت بیشتری برای گرمای بیشتر ارائه می دهند. این طرح با شکل دست شما در هنگام استفاده از آن سازگار می شود. سیستم 3 در 1 به شما امکان می دهد آستین ها را به عنوان دستکش، دستکش یا سرآستین بپوشید.
طراحی نیمه زیپ به شما امکان می دهد پوشش و جریان هوا را تنظیم کنید. یقه به روز شده نسبت به نسخه قبلی بخیه های کمتری برای احساس نرمی دارد.

Therma-Fit Repel Element Erkek Kırmızı Koşu Sweatshirt DD5662-610 | سویشرت مردانه رانینگ قرمز Therma-Fit Repel Element DD5662-610

 

 

سایز

رنگ

برند

متریال / جنس

نوع محصول

کد محصول

DD5662 610

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سویشرت مردانه نایک اورجینال Nike DD5662 610” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد