0

جستجو

پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 159211

Decathlon

3,220,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پلار مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 159211

رنگ: مشکی مزایای محصول عایق حرارتی: داخل و خارج برس خورده، پشم گوسفند بازیافتی (160 گرم در متر مربع). یقه نیمه زیپ قابلیت تنفس: بافته پلی استر عرق تولید شده توسط نیمه زیپ بدن را از بین می برد. آزادی حرکت: پارچه انعطاف پذیر سهولت استفاده را فراهم می کند. سبکی: فقط 212 گرم در اندازه L. صرفه جویی در فضا: مولفه ای که فضای کمی را اشغال می کند. پشم گوسفندی که می توانید به راحتی در کوله پشتی خود جای دهید Eco-Design: این پشم گوسفند از 100% نخ های پلی استر بازیافتی تشکیل شده است. سهولت مراقبت: چین و چروک ندارد. قابل شستشو در ماشین لباسشویی. به سرعت خشک می شود مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی استر توصیه ذخیره سازی: تا شده یا آویزان شده در مکانی خشک و تمیز نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی جزء قطبی: عایق هوا را فراهم می کند: جزء قطبی به لطف حجمی که به دلیل بافتش به دست می آورد، هوا را به دام می اندازد.
هوای محبوس شده به لطف ویژگی عایق طبیعی بدن را گرم نگه می دارد. فرآیند مسواک زدن که روی پارچه اعمال می شود، حبس هوا را تضمین می کند.
دوام تضمین شده 2 ساله: ما قطب های پیاده روی خود را از طریق آزمایش های پیری برای اندازه گیری دوام آنها قرار دادیم. ما به شما ضمانت می کنیم: – مقاومت در برابر حرکت دسته ها و اصطکاک کیسه برای به تاخیر انداختن ایجاد پیلینگ – دوام درزها – ماندگاری جزء پشمی پس از 3 بار شستشو (عدم جمع شدن) – عدم تغییر رنگ محصول پس از شستشو. ، هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و در تماس با عرق.
امتیاز مقایسه اثرات زیست محیطی محصولات: اثرات زیست محیطی محصول در کل چرخه عمر آن و با کمک شاخص های مختلف محاسبه می شود. برای کمک به شما برای شناسایی آسان محصولات با بهترین عملکرد زیست محیطی، یک سیستم امتیازدهی عمومی (ABCDE) با مقایسه همان نوع محصولات (تی شرت، شلوار، کوله پشتی و غیره) بین خود ایجاد شده است. Decathlon یک شرکت داوطلبانه در این رویکرد برچسب‌گذاری محیطی است.

Quechua Erkek Dağda Yürüyüş Poları – Siyah – Mh100 | پشم گوسفند کوهنوردی مردانه کچوا – مشکی – Mh100

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

159211

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پلار مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 159211” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد