0

جستجو

شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8551885

Decathlon

2,440,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8551885

رنگ: دودی/سیاه مزایای محصول عایق حرارتی: جزء ضخیم و صاف که پوست شما را گرم نگه می دارد. قابلیت تنفس: منطقه تهویه برای دفع عرق و اطمینان از گردش خوب هوا. جیب: دارای 2 جیب زیپ دار برای حمل وسایل شما. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 84% پلی اتیلن ترفتالات، 10% لیوسل، 6% الاستین یوکی 91% پلی اتیلن ترفتالات، 9% الاستین توصیه ذخیره سازی: پیشنهادات ما برای شما برای جلوگیری از ایجاد بوی بد بلافاصله پس از تمرین دویدن یا – بلافاصله در ماشین لباسشویی بشویید. توصیه مراقبت: از داخل بشویید. با زیپ بسته بشویید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی قد مدل: لامبرت سایز M می پوشد، قد او 1 متر 90 سانتی متر است.
ترکیبی از نخ های مصنوعی و طبیعی: ما انتخاب کردیم که از پارچه ای فنی و بادوام برای محافظت از شما در برابر سرما هنگام دویدن استفاده کنیم. ما با استفاده از ترکیبی از نخ‌های طبیعی که عرق را جذب می‌کنند و نخ‌های مصنوعی که اجازه می‌دهد عرق از بین برود، پارچه‌ای هیبریدی را برای زیر لباس‌های ورزشی خود انتخاب کردیم. نوع الیاف طبیعی به نام لیوسل از خمیر چوب به دست می آید.
تعادل گرم نگه داشتن و تهویه: پارچه اصلی این محصول شما را در برابر سرما محافظت می کند، در حالی که تهویه ارائه شده توسط پارچه سوراخ دار باعث گردش هوا برای راحتی در هنگام تمرین دویدن می شود.
کاف های انعطاف پذیر برای راحتی پا. : شلوار ورزشی Run Warm+ ساختاری دارد که ساق پا و مچ پا را می پوشاند تا از اصطکاک جلوگیری کند. فراموش نکردیم که یک پارچه انعطاف پذیر اضافه کنیم تا هنگام پوشیدن یا درآوردن کت های ورزشی راحت باشید.

Kalenji Erkek Koşu Eşofman Altı / Hafif Tempolu Koşu – Gri – Warm | شلوار دویدن مردانه کالنجی / دویدن – خاکستری – گرم

 

 

سایز

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

8551885

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8551885” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد