0

جستجو

شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8544006

Decathlon

3,950,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 8544006

رنگ: مشکی مزایای محصول انعطاف پذیری: به لطف بافت آن، پارچه آزادی حرکت طبیعی را فراهم می کند. نرمی: نخ های پنبه ای راحتی و نرمی طبیعی را فراهم می کنند. عایق حرارتی: با جزء اسپیسر خود احساس گرما را ایجاد می کند. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 78% پنبه، 15% پلی اتیلن ترفتالات، 7% جیب الاستین 100% پنبه توصیه مراقبت: از داخل بشویید. قبل از اولین استفاده بشویید. اطلاعات فنی یک گلدان گودی در واقع برای تناسب اندام طراحی شده است اما برای زندگی روزمره شما نیز مناسب است! : یک جلسه حرکات کششی صبح زود، یک جلسه کاری، یک پیاده روی سریع بین ظهر تا ۲ بعد از ظهر، یک سفر به فروشگاه مواد غذایی برای ذخیره یخچال و گذراندن زمان با کیفیت با خانواده و/یا دوستان. آیا دوست ندارید همه این کارها را انجام دهید. در همان لباس شیک و راحت؟ مجموعه ما کاملا جاه طلبانه است: به شما امکان می دهد از یک فعالیت به فعالیت دیگر در یک سبک حرکت کنید و مرزهای بین فعالیت ها را حذف می کند.
گفتی آرامش؟ : تصور کنید در زندگی روزمره تان که در محل کار، بین خانواده، ورزش و هر چیز دیگر بسیار فعال است، لباس هایتان هم راحت باشد و هم مد روز، چنین آرزویی دارید؟ مال ما هم به عنوان طراحان پارچه، فکر می‌کردیم که در موقعیت خوبی هستیم تا این آرزوی دیوانه‌کننده را زنده کنیم. و اینگونه بود که سریال ما متولد شد!سریالی که به همان اندازه که ظاهرش باحال و راحت است و در عین حال شیک است!
3 دلیل خوب برای دوست داشتن برش باریک: برش باریک یک کلاسیک واقعی است. پس چرا؟ خطوط بدن شما را برجسته می کند. دو پرنده با یک سنگ: بدن شما را در آغوش می گیرد و آزادی حرکت را فراهم می کند. همچنین به شما امکان می دهد استایل خود را به رخ بکشید: آیا شلوار ورزشی باریک می پوشید؟ شما می توانید ظاهر خود را با یک سویشرت گشاد کامل کنید! چگونه شما را متقاعد کردیم؟
وزن جزء: وزن جزء محصول 305 گرم در متر مربع است.

Domyos Erkek Siyah Eşofman Altı 540 – Slim – Fitness Hafif Antrenman | شلوار ورزشی مشکی مردانه Domyos 540 – Slim – Fitness Light Training

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

فاق

نوع محصول

کد محصول

8544006

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “شلوار ورزشی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 8544006” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد