کاپشن مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8560941

Decathlon

10,020,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول310227995

کاپشن مردانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 8560941

رنگ: مشکی مزایای محصول عایق حرارتی: سطح داخلی دارای یک جزء قطبی است. در دمای بین 10 تا 13 درجه سانتی گراد گرم نگه داشته می شود. دافع آب: فرآیند خاصی انجام شده است که به آب و باران اجازه می دهد تا از روی پارچه سر بخورد ضد باد: پوشش غشایی که جلوی اثرات سرد کننده باد را می گیرد. سرآستین های قابل تنظیم. قابلیت تنفس: عرق تولید شده توسط بدن را دفع می کند. جیب زیربغل سبک وزن: 3 جیب بیرونی زیپ دار، 1 جیب سینه تا اندازه بازکن. ساختار قابل تنظیم: بدنه و مچ دست قابل تنظیم هستند. هود در 2 نقطه تنظیم می شود: ارتفاع و یقه انواع مختلف استفاده: هود تا شده در یقه مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 93% پلی اتیلن ترفتالات، 7% پارچه کلاهک الاستین 100% پلی اتیلن0% Pombranecke0Trephthalate اتیلن ترفتالات توصیه های نگهداری: روی چوب لباسی یا تا شده در جای خشک نگهداری شود. دستورالعمل های کاربر: آب نفوذ پذیر. جیب ها آب نشت می کنند. مقاومت در برابر باران 30 دقیقه توصیه مراقبت: جداگانه بشویید. اطلاعات فنی یک جزء چند لایه “softshell” چیست؟ : جزء Softshell پارچه ای بسیار فنی است که از ترکیب 3 ماده مختلف به دست می آید: این پارچه مدل ساندویچی است که با یک غشای نازک بین لایه بیرونی آب گریز و لایه داخلی گرم/راحت قرار گرفته است. از ویژگی های این متریال می توان به باد بند بودن، عایق حرارتی، تنفس پذیری و سبکی آن اشاره کرد.
آب گریزی چیست؟ : نباید با عایق رطوبتی اشتباه گرفت! این ویژگی از طریق فرآیند خاصی که روی پارچه اعمال می شود به دست می آید. با این فرآیند، آب بدون اینکه جذب پارچه شود، از سطح خارج می شود. به دلیل آب‌گریزی، آب از پارچه بیرونی نشت نمی‌کند، کت سبک می‌ماند و به سرعت خشک می‌شود زیرا رطوبت جمع نمی‌شود.
قابلیت تنفس و RET محصول چیست؟ : قابلیت تنفس پارچه به توانایی آن در دفع عرق (تعریق) تولید شده توسط بدن بستگی دارد. این ویژگی را می توان به لطف نشانگر RET (مقاومت نفوذپذیری بخار) اندازه گیری کرد و به صورت PAa·m²/W بیان می شود. هرچه اندازه گیری RET کمتر باشد، محصول شما قابلیت تنفس بیشتری دارد. RET بین 6 تا 12 به معنای نفس کشیدن سنگین، بین 12 تا 20 به معنای نفس کشیدن و بیش از 20 به معنای تنفس نکردن است. سطح RET ژاکت Softshell Tribord 18.85Pa·m²/W است.
مزیت یک محصول بادگیر چیست؟ : برای جلوگیری از سرد شدن بدن هنگام ورزش یا استراحت، محافظت از باد بسیار مهم است. با توجه به مدل ‘Windchill’ که دمای احساس شده در اثر باد و سرما را اندازه گیری می کند: در هوای بادی که با سرعت 30 کیلومتر در ساعت می وزد، دمای 5 درجه سانتیگراد برابر با 0 درجه سانتیگراد احساس می شود. در هوای صفر درجه سانتی‌گراد با وزش باد با سرعت 30 کیلومتر در ساعت، دمای هوا به منفی 6 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. به لطف اجزای مورد استفاده در محصولات ما، اثرات باد به حداقل می رسد.
هود چگونه تولید شد؟ : هود از پارچه سبک و ضد آب تشکیل شده است. به لطف رشته هایش می توان آن را روی یقه جمع کرد. بخیه ها هماهنگ با حرکات سر قرار می گیرند. ارتفاع آن با نقطه تنظیم در بالا قابل تنظیم است. نقاط تنظیم روی یقه از نظر عرض قابل تنظیم هستند تا از ورود باد و سرما جلوگیری شود. هود به 2 روش بدون و با هود متصل تست شد.

Tribord Erkek Softshell Mont – Siyah – Sailing 900 | کت مردانه سافت شل تریبورد – مشکی – سایلینگ 900

 

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

8560941

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کاپشن مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 8560941” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد