کفش کوهنوردی و بیرونی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 154931

Decathlon

3,120,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش کوهنوردی و بیرونی مردانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 154931

مزایای محصول پشتیبانی: به لطف بدنه بالا، پا و مچ پا را بهتر می گیرد. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: زیره 100% رویه 100% پلی اورتان آستر و جوراب 100% پلی استر توصیه نگهداری: توصیه می کنیم کفش های خود را پس از هر بار استفاده از کیف ورزشی خود خارج کرده و در جای خشک نگهداری کنید. دستورالعمل کاربر: از شستشو با ماشین لباسشویی خودداری کنید. در خشک کن خشک نکنید. اطلاعات فنی چرا باید کفش بسکتبال Protect 100 Tarmak ترجیح داده شود؟ : اگر می خواهید بسکتبال را شروع کنید، این کفش برای شما مناسب است! شما احساس خواهید کرد که با بدنه بالا و جزء سخت خود از شما حمایت می کند! پایه پهن آن هنگام پریدن و فرود آمدن به شما آرامش می دهد.
چه کسی کفش بسکتبال طراحی می کند: تارمک یک تیم پرشور است که برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال کار می کند. تمامی محصولات موجود در این مجموعه محصولات کفش به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که هنگام تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهید برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ورزشکاران با راحتی طولانی مدت در طول تمرین بسکتبال کار می کند. قطعات تایید شده برای مشخصات فنی و دوام آنها در تمام محصولات ما استفاده می شود. تمامی مدل ها در شرایط استفاده واقعی توسط کاربرانی که چند هفته است بسکتبال بازی می کنند تست و تایید شده اند و طبق نظرات شما در سایت decathlon.com.tr توسعه یافته اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی، معمولی یا پیشرفته شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید

Tarmak Yetişkin Basketbol Ayakkabısı – Siyah – Protect 100 | کفش بسکتبال بزرگسالان تارمک – مشکی – پروتکت 100

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

154931

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش کوهنوردی و بیرونی مردانه دکاتلون اورجینال Decathlon 154931” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصول به سبد شما افزوده شد