0

جستجو

کتانی تمرین و دویدن زنانه نایک اورجینال Nike AO3108-0033

Nike

13,780,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کتانی تمرین و دویدن زنانه نایک اورجینال کد کالا : AO3108-0033

M2K Tekno برند نایک با ترکیب محصولات نوآورانه و شیک خود با راحتی و راحتی بیشتر، مدل های M2K Tekno را در گروه تک جنسیت، دسته کفش های معمولی با فناوری های پیشرفته و مواد با کیفیت طراحی کرده است.
برای فروش در محدوده سایز 36 – 44.5 ارائه می شود. مدل‌های کفش غیررسمی نایک M2K Tekno با الهام از سری Monarch، زمان حال را با جزئیات عصر فضا به آینده منتقل می‌کنند. کفش‌های یونیسکس نایک M2K Tekno با الهام از مدل محبوب Monarch IV با کفی ضخیم برای کاربرانی طراحی شده است که به راحتی و همچنین ظرافت در طول روز اهمیت می‌دهند. مواد با کیفیت و مفید… مدل‌های کفش غیررسمی نایک M2K Tekno با زوایای تیز و خطوط ظریف سطوح دوخته شده طراحی شده‌اند. مدل های کفش راحتی نایک M2K Tekno که دارای رویه چرمی مقاوم هستند، ساختاری مقاوم دارند که با رویه لایه ای خود به راحتی فرسوده نمی شوند. کف وسط فوم ضخیم… با سیستم فوم میانی مورد استفاده در مدل‌های کفش روزانه نایک M2K Tekno که دارای یک زبانه کششی روی پاشنه هستند، استفاده نرم‌تر از آن برای پوشیدن و درآوردن کفش استفاده می‌شود. مدل های کفش روزانه نایک M2K Tekno unisex
علاوه بر کفی بالشتکی فومی که پاها را خسته نمی‌کند و آن‌ها را متعادل نگه می‌دارد، با طراحی اسپرت خود توانسته نظرها را به خود جلب کند.

M2K Tekno Kadın Ayakkabısı | کفش زنانه M2K Tekno

 

 

سایز

, ,

رنگ

برند

طرح

تکنولوژی پاشنه

نوع محصول

کد محصول

AO3108-0033

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کتانی تمرین و دویدن زنانه نایک اورجینال Nike AO3108-0033” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد