0

جستجو

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 192390C01

Pandora

9,030,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول376386159

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | کد کالا : 192390C01

با حلقه درخشان پاندورا، که تفسیری مدرن از سبک های حلقه کلاسیک است، با جواهرات روزانه خود استایلی چشم نواز به دست آورید. بدنه انگشتر از نقره عیار 925
با یک ردیف زیرکونیای مکعبی در برش های گرد، شاتل و دراپ چیده شده تا بدرخشد. آن را به تنهایی یا با سایر حلقه‌های درخشان پاندورا بی‌زمان جفت کنید تا یک پیچ و تاب مدرن داشته باشید که ظرافت ماندگاری را به هر ظاهری می‌افزاید. فلز: نقره 925 عیار
رنگ: شفاف
سنگ: زیرکونیا مکعبی
برای بازگرداندن جواهرات باید گواهی گارانتی آن جواهر به همراه جواهرات ارسال شود. زیورآلاتی که همراه با گارانتی نباشد قابل برگشت نیستند. بسته بندی جدید متمرکز بر پایداری پاندورا متعهد به کاهش اثرات زیست محیطی خود است. ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که همه مواد ما قابل تجدید، بازیافت و یا در غیر این صورت پایدار هستند. به همین دلیل است که ما برای ارائه بسته بندی جدید و بهبود یافته خود هیجان زده هستیم. پلاستیک کمتر: ما محتوای پلاستیکی جعبه های جواهرات جدید خود را تا 75 درصد کاهش داده ایم.
انتشار کربن کمتر: جعبه‌های کاملاً جدید ما که بدون افت کیفیت طراحی شده‌اند، از مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند. طراحی جدید ما انتشار کربن را تا 60 درصد در مقایسه با نسخه‌های قبلی جعبه‌های جواهرات کاهش می‌دهد.
بسته بندی خود را بازیافت کنید: با استفاده مجدد یا بازیافت بسته بندی کاغذی خود در صورت امکان، به ما بپیوندید تا تأثیرات روی کره زمین را کاهش دهیم. با هم میتوانیم تغییری پدید آوریم.

Timeless Işıltılı Dilek Yüzüğü | حلقه آرزوهای درخشان بی انتها

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

192390C01

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 192390C01” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد