0

جستجو

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 199679C02

Pandora

4,690,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول218048279

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | کد کالا : 199679C02

افزودن انگشتر پاندورا ME Pavé به مجموعه شما می تواند ظاهر فلزی و رنگی جدیدی ایجاد کند که با حال و هوای روزمره شما مطابقت داشته باشد. این انگشتر نقره 925 عیار با یک ست کریستال مشکی برش الماس ست شده است که ظاهری تیره و متضاد به آن بخشیده است. به لطف حلقه پیوند دو حلقه پاندورا ME، می توانید این حلقه محکم را با سایر حلقه های مورد علاقه خود ترکیب کنید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.
شما همچنین می توانید تا دو طلسم آویزان کوچک که شما را منعکس می کند اضافه کنید. آیا آماده اید تا آرایه حلقه دوتایی خود را تغییر شکل دهید؟ چند مرحله ساده را دنبال کنید تا دو تا از جواهرات مورد علاقه شما به راحتی از هم جدا شوند و بتوانید ظاهر خود را بارها و بارها تغییر دهید. هر جفت حلقه‌ای که می‌پوشید، مطمئن شوید که بخش‌های باز شدنی حلقه پیوند حلقه دوتایی رو به بالا باشد و فقط یکی از دو حلقه را به طرف مقابل بلغزانید. سپس، یکی یکی، طلسم های آویزان قبل از برداشتن حلقه دیگر از دهانه بیرون می آیند. اکنون شما آماده هستید که دوباره آن را به طور کامل تغییر دهید!
فلز: نقره 925 عیار
سنگ: کریستال
رنگ سیاه
متن بازگشت: گواهی گارانتی آن جواهر باید به همراه جواهرات درخواستی برای بازگرداندن ارسال شود. زیورآلاتی که همراه با گارانتی نباشد قابل برگشت نیستند.

Me Pavé Yüzük | حلقه من پاوه

 

 

سایز

, , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

199679C02

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 199679C02” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد