0

جستجو

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 199655C01

Pandora

3,460,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول150750498

انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | کد کالا : 199655C01

Pandora ME Charms فقط برای استفاده با دستبند، گردنبند و گوشواره از مجموعه Pandora ME مناسب است. جذابیت های مجموعه های مختلف متاسفانه با مجموعه پاندورا ME مطابقت ندارد.
با افزودن انگشتر بنفش Pandora ME Vivid Purple به مجموعه خود، می توانید ترکیبات فلزی و رنگی جدیدی برای مطابقت با سبک خود ایجاد کنید. این انگشتر نقره 925 عیار دارای مینای بنفش است که ظاهری خنک و رنگارنگ به آن بخشیده است. با پیوند Pandora ME Ring، می توانید این انگشتر پررنگ را با سایر موارد دلخواه خود جفت کنید تا ظاهری شخصی داشته باشید.
شما همچنین می توانید تا دو طلسم آویزان کوچک که شما را منعکس می کند اضافه کنید. می توانید از رنگ ها و سنگ ها در کنار هم استفاده کنید تا درخشندگی به استایل خود بدهید. برای اینکه مطمئن شوید حلقه‌ها و طلسم‌های آویزان مورد علاقه‌تان به راحتی روی حلقه حلقه محکم می‌شوند، این مراحل ساده را دنبال کنید: ابتدا گیره باز شدنی حلقه حلقه حلقه را به سمت داخل فشار دهید، سپس اولین حلقه را به یک طرف بکشید. این کار باز کردن و نگه داشتن حلقه و طلسم آویزان در حلقه اتصال حلقه را آسان تر می کند. سپس حلقه دوم را در قسمت باز شدنی گیره بلغزانید. اکنون شما آماده هستید تا آزادانه استایل خود را تجدید کنید!
گواهی گارانتی آن جواهر باید به همراه جواهرات درخواستی برای بازگرداندن ارسال شود. زیورآلاتی که گواهی گارانتی برای آنها ارسال نشده باشد قابل برگشت نیستند.

Me Canlı Mor Yüzük | حلقه من زنده بنفش

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

199655C01

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “انگشتر نقره زنانه پاندورا Pandora | 199655C01” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد