0

جستجو

سرم پوست لانکوم اورجینال Lancome laurent hcfhgfeygf

Lancome

9,680,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم پوست لانکوم اورجینال کد کالا : laurent hcfhgfeygf

فرمول جدید سرم حساس Advanced Genifique اکنون با مجموعه ای منحصر به فرد از 7 فراکسیون پیش و پروبیوتیک برای تقویت میکروبیوم و محافظت از پوست در برابر حملات روزانه غنی شده است. میکروبیوم؟ این سیستم جمعی از میلیاردها میکروارگانیسم مفید است که روی آن زندگی می‌کنند و میکروبیوم قوی‌تر و متعادل‌تری به آن می‌دهند.
پوست سالم و زیبا به نظر می رسد 1. کلاهک را در جهت عقربه های ساعت فشار داده و بچرخانید تا کنسانتره آبی در کنسانتره پایه آزاد شود. 2. تکان دهید تا 2 کنسانتره به طور یکنواخت مخلوط شوند. 3. درپوش را باز کرده و دور بیندازید. 4. قطره چکان را برای استفاده از محصول وصل کنید. قبل از هر بار استفاده به آرامی تکان دهید. از جنیفیک حساس در شب به مدت یک ماه استفاده کنید. روتین خود را با مراقبت از پوست معمولی خود کامل کنید. پس از 1 ماه، پوست احساس آرامش، تقویت و شادابی آشکار می کند. آکوا / آب / ائو، لیزات تخمیر بیفیدا، گلیسیرین، پروپاندیول، بتائین، تخمیر لاکتوباسیلوس، اسید لاکتیک، لاکتوباسیلوس، توکوفرول، سیترات سدیم، هیالورونات سدیم، مادکاسوید، بنزوات سدیم، پروتئین هیدرولیز شده هیدرولیز شده هیدرولیز شده، پروتئین هیدرولیز شده هیدرولیز شده، دیاکستات سدیم دیاکساتین سدیم / عصاره مخمر / Extraıt de levure، آدنوزین، اسید استیک، فنوکسی اتانول، کافئین، ppg-6-decyltetradeceth-30، argine، تری سدیم اتیلن دی آمین دی‌سوکسینات، کلرفنزین، پلی‌منیا سونچیفولیا، آب ریشه، مالتودیماتیل اتیل، مالتوددکست، مالتوددکست، متر پنتیلن گلیکول، عصاره گل/برگ leontopodium alpınum، الیگوساکارید آلفا گلوکان، کاپریلیل گلیکول، اسید سیتریک، سوربات پتاسیم، متیونین، گلیسین، عطر / عطر (f.I.L. B246996/1).

Advanced eénifique Sensitive – Prebiyotik ve probiyotik içerikli Güçlendirici Serum 20ml | سرم تقویت کننده پیشرفته eenifique Sensitive با محتوای پری بیوتیک و پروبیوتیک 20 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

laurent hcfhgfeygf

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست لانکوم اورجینال Lancome laurent hcfhgfeygf” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد