0

جستجو

سرم پوست سینوزیس Sinoz | 7041

Sinoz

2,080,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم پوست سینوزیس Sinoz | کد کالا : 7041

سرم صورت اسب 24K
سرم زیبایی ذرات طلای 24 عیار سینوز که بیش از 3 سال از فروش آن می گذرد و به فروش میلیونی رسیده است همچنان راز زیبایی هر خانمی است. به لطف کلاژن موجود در فرمول خود، از بافت همبند پوست حمایت می کند. در عین حال، پوست را مرطوب می کند، ظاهری درخشان و صاف را فراهم می کند. به لطف هیالورونیک اسید به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و دستیابی به ظاهری سفت کمک می کند. پوست را از ظاهر خشک و فرسوده پاک می کند و از آن حمایت می کند تا روشن، صاف و شفاف شود. ذرات طلای واقعی موجود در آن جذب پوست می شود و از پوست حمایت می کند تا مانند چینی براق و سفت شود.
مانند تمام محصولات سینوز، در محصول سرم مراقبت از صورت طلایی 24 عیار سینوز ما از تمام اکتیوهای لازم به نسبت کافی استفاده شده است. وقتی به طور منظم از محصول ما استفاده می کنید، ارزش کامل پول خود را خواهید داشت. این محصول احساس چسبندگی و چربی به جا نمی گذارد. بی بو است.
با سرم طلایی سینوز از زیبایی لذت ببرید.
چگونه استفاده کنیم؟
توصیه می شود سرم مراقبت از صورت سینوز 24K طلایی را هر شب قبل از خواب استفاده کنید، برای نتایج موثرتر می توانید آن را با سرم کانتور چشم سینوز 24K که مخصوص دور چشم تهیه کرده ایم استفاده کنید. توصیه می شود برای اولین بار آن را در قسمت داخلی مچ دست خود تست کنید.
حاوی: آبی، گلیسیرین، کلاژن هیدرولیز شده، فنوکسی اتانول، آکریلات/C10-30 آلکیل آکریلات کراس پلیمر، هیدروکسی اتیل سلولز، اتیل هگزیل گلیسیرین، هیالورونات سدیم، هیدروکسید سدیم، آلژین هیدرولیز شده، طلا
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

24K Altın Parçacıklı Kırışıklık Karşıtı Kolajen Serum 30 ML | سرم کلاژن ضد چروک ذرات طلا 24 عیار 30 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

7041

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست سینوزیس Sinoz | 7041” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد