0

جستجو

سرم پوست فورئو اورجینال Foreo | F0569

Foreo

3,570,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول311784267

سرم پوست فورئو اورجینال | کد کالا : F0569

فواید 2٪ اسید سالیسیلیک و فندق جادوگر که باعث باز شدن و تمیز کردن منافذ این محصول ژل غلیظ اما سبک می شود و به آرامی پوست را لایه برداری می کند.
نیاسینامید و روغن درخت چای که لک ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، عیوب سرسخت را از بین می برد، از قرمزی و سوزش جلوگیری می کند و از آکنه های احتمالی جلوگیری می کند.
حاوی پانتنول و اسید لاکتوبیونیک است که پوست را مرطوب می کند، از از دست دادن رطوبت آن جلوگیری می کند و پوستی تمیز، درخشان و سالم را به ارمغان می آورد. – به آرامی پوست را لایه برداری می کند و منافذ مسدود شده را باز می کند – به سرعت منافذ را کوچک می کند – قرمزی را به حداقل می رساند – از شر لکه های سرسخت خلاص می شود – از آکنه آینده جلوگیری می کند – پوست را مرطوب و تسکین می دهد. استفاده 1) پوست را کاملاً تمیز و خشک کنید. برای بهترین نتیجه، توصیه می کنیم از ماساژور پاک کننده صورت LUNA™ مقاوم در برابر باکتری و پاک کننده فوم میکرو فوم FOREO استفاده کنید. 2) به آرامی یک لایه نازک از ژل محلول لکه را مستقیماً روی لکه ها بمالید و بگذارید بماند تا کاملا جذب شود. 3) اختیاری: دستگاه آکنه LED آبی ESPADA™ خود را روشن کنید و آن را به مدت 30 ثانیه روی هر لکه نگه دارید تا درمان خود را تقویت کنید. – تایید شده توسط متخصصین پوست – بدون عطر – بخشی از مجموعه وگان ESPADA™، محلول لکه‌دار BHA+PHA FOREO به سرعت جوش‌های آکنه را هدف قرار می‌دهد. همچنین می توانید با استفاده از چراغ LED آبی آبی ESPADA™ FOREO این فرآیند را تقویت و پشتیبانی کنید. به این ترتیب راه حل سریعتر و موثرتر می شود.

Espada Bha+pha Blemish Akne Karşıtı Serum 15 Ml | سرم ضد آکنه اسپادا بها +فا 15 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

F0569

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست فورئو اورجینال Foreo | F0569” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد