0

جستجو

سرم پوست لا کولین اورجینال La Colline | TYC00424560696

La Colline

24,390,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول278833721

سرم پوست لا کولین اورجینال | کد کالا : TYC00424560696

توضیحات محصول : سرم سفت کننده صورت به لطف ترکیبات ضد پیری و سفت کننده CMAGE® Complex و Sistem HDS، سرمی که با اکسیژن رسانی به پوست عمل می کند و مانند یک سفت کننده کوچک عمل می کند، علائم خستگی را کاهش می دهد، رنگ پوست را تنظیم و متعادل می کند. و به بازیابی خاصیت ارتجاعی کمک می کند.
محتوای محصول: کمپلکس CMA: با پروتئین های گیاهی (گلیکوپروتئین و پروتئین سویا)، RNA (ریبونوکلئیک اسید)، DNA گیاهی، اسید هیالورونیک، پوست را مرطوب و محافظت می کند. به لطف کامپوننت لوکس فاکتور و ویتامین C، اثر روشن کنندگی ایجاد می کند و لک ها را از بین می برد. تولید فیبروبلاست را با سیستم Hds فعال می کند. با کره Shorea حداکثر رطوبت را فراهم می کند. عصاره گل رز و هیبیسکوس عصاره گل رز و هیبیسکوس با الاستاز و کلاژناز مبارزه می کند.
اطلاعات میلی لیتر: 30 میلی لیتر
روش مصرف: دو نوبت صبح و/یا شب قبل از کرم سلولار ویتال روی صورت بمالید.
توضیحات محصول: به لطف ترکیبات ضد پیری و سفت کننده CMAGE® Complex و Sistem HDS، سرمی که با اکسیژن رسانی به پوست عمل می کند و مانند یک سفت کننده کوچک عمل می کند، علائم خستگی را کاهش می دهد، رنگ پوست را تنظیم و متعادل می کند و کمک می کند قابلیت ارتجاعی را به دست آورید
محتوای محصول: کمپلکس CMA: شامل پروتئین های گیاهی (گلیکوپروتئین و پروتئین های سویا)، RNA (اسید ریبونوکلئیک)، DNA گیاهی، اسید هیالورونیک، رزین و سرامیدهای به دست آمده از درخت شاخ ملخ می باشد. به لطف این مواد با پیری زودرس مبارزه می کند، پوست را سفت، مرطوب و صاف می کند. با عصاره های گیاهی اثر آنتی اکسیدانی و ضد پیری ایجاد می کند. عصاره گل رز منافذ را سفت می کند، با الاستازها و کلاژناز مبارزه می کند. Plantago باعث بهبود سلول ها می شود. عصاره هیبیسکوس نرم و مرطوب کننده است.
کد کالا: 5002354146

Advanced Vital Serum 30 Ml Sıkılaştırıcı Yüz Serumu | سرم پیشرفته ویتال 30 میلی لیتر سرم سفت کننده صورت

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00424560696

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست لا کولین اورجینال La Colline | TYC00424560696” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد