0

جستجو

سرم پوست زنانه پیرکاردین Pierre Cardin | TYC00219006729

Pierre Cardin

900,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم پوست زنانه پیرکاردین Pierre Cardin | کد کالا : TYC00219006729

سرم پوست 21602 هیالورونیک اسید 30 میلی لیتر پیر کاردین این سرم با بافتی نرم و سبک رطوبت رسانی کامل و عمیق را فراهم می کند.
حاوی پنج نوع مختلف اسید هیالورونیک است. این به پوست کمک می کند تا مرطوب تر و جوان تر به نظر برسد، زیرا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. طریقه مصرف: روی پوست تمیز به استثنای ناحیه چشم استفاده شود. صبح و شب چند قطره از سرم پوست، هیالورونیک اسید 30 میلی لیتری پیر کاردین را به صورت خود بمالید. هیالورونیک اسید هیدرولیز شده: در برابر چین و چروک موثر است. هیالورونات سدیم: دارای اثر پرکننده ضد پیری، کاهش ابعاد مولکولی و نفوذ عمیق تر است. سدیم هیالورونات کراس پلیمر: اثر ضد چروک دارد و پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد. گلیکوزامینوگلیکان های هیدرولیز شده: مقدار آب باقی مانده را تقویت می کند. هیالورونیک اسید: به طور طبیعی در پوست یافت می شود و توانایی جذب و حفظ مقادیر زیادی آب را دارد. بنابراین پوست را مرطوب نگه می دارد. سرم 26850 ضد پیری جوان کننده و بازسازی کننده صورت 30 میلی لیتر پیر کاردین این سرم با بافتی نرم و سبک باعث رطوبت رسانی می شود. به داشتن پوستی الاستیک تر، روشن تر و جوان تر کمک می کند. از قدرت احیا کننده شب استفاده کنید. برای انواع پوست موجود است. طریقه مصرف: روی پوست تمیز به استثنای ناحیه چشم مالیده شود و با نوک انگشت روی صورت و گردن تمیز بمالید. شما می توانید دو بار در روز، صبح و شب از سرم ضد پیری جوان کننده و بازسازی کننده صورت پیر کاردین استفاده کنید.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

2’li Serum Paketi Yaşlanma Karşıtı Gençleştirici Ve Yenileyici Yüz Serumu + Hyaluronik Asit Serum | 2-بسته سرم ضد پیری جوان کننده و بازسازی کننده صورت + سرم هیالورونیک اسید

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00219006729

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست زنانه پیرکاردین Pierre Cardin | TYC00219006729” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد