0

جستجو

سرم پوست سینوزیس اورجینال Sinoz | ST8178

Sinoz

1,420,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید
شناسه محصول117347354

سرم پوست سینوزیس اورجینال | کد کالا : ST8178

سرم مراقبت از پوست سینوز برای لکه های تیره و اسکار آکنه نیاسینامید 5% + آلفا آربوتین 2% 30 میلی لیتر سرم لکه سینوز به دلیل داشتن آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و پروتئین های به دست آمده با مواد مخصوص به کاهش تراکم لک ها کمک می کند و ظاهری درخشان به پوست می بخشد. فناوری پهپاد پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب لکه های خورشیدی، لکه های پیری و لکه های بعد از آکنه را کاهش می دهد.
این کمک می کند تا ظاهری یکنواخت به پوست شما بدهد. به لطف ویتامین B3 (نیاسین آمید) موجود در فرمول آن، در جلوگیری از ایجاد چین و چروک های ریز موثر است. به لطف اسید هیالورونیک که مرطوب کننده شدیدی را فراهم می کند، به سرعت پوست شما را مرطوب می کند. مراقبتی را که پوست شما نیاز دارد را بدون ایجاد احساس چربی فراهم می کند. روش مصرف: پس از تمیز کردن صورت، چند قطره از سرم را به صورت ماساژ دهید تا جذب شود، این کار را دو بار در روز صبح و عصر تکرار کنید. برای نتیجه بهتر به مدت 3 ماه به طور منظم استفاده کنید. هشدارها: از تماس سرم با چشم خودداری کنید، در صورت تماس با آب فراوان بشویید. دور از دسترس کودکان، در بسته بندی اصلی، درب بسته و در دمای اتاق نگهداری شود. این یک محصول آرایشی است، نه یک دارو، برای استفاده خارجی. قبل از استفاده، داخل مچ دست خود را تست کنید، 10-15 دقیقه. اگر پس از انتظار واکنش آلرژیک نشان نداد، آن را روی صورت خود بمالید. ترکیبات :آکوا، نیاسینامید، آلفا آربوتین، پروپیلن گلیکول، پنتیلن گلیکول، پگ-12 دی متیکون، فنوکسی اتانول، پانتنول، هیدروکسی اتیل سلولز، آلانتوئین، عصاره ریشه گلیسیریزا گلابرا، اتیل هگزیل سیکلمیتالوینیل پتیل، co-24، پالمیتویل sh- Tripeptide-5 norisoleucyl sh-Nonapeptide-1، کوپلیمر لاکتیداسید/اسید گلیکولیک، کراس پلیمر هیالورونات سدیم، پروپاندیول، گلیکوزآمینوگلیکان هیدرولیز شده، هیالورونات سدیم، اسید لاکتیک، اسید هیدرولیزدیالورونیک، اسید هیالورونیک، هیدرولورونیدیم، گلیسرلیکنل، گلیسرلیکنیل.

Koyu Lekeler Ve Akne Izleri Için Cilt Bakım Serumu Niacinamide 5%+alpha Arbutin 2% 30 Ml | سرم مراقبت از پوست برای لکه های تیره و اسکار آکنه نیاسینامید 5% + آلفا آربوتین 2% 30 میلی لیتر

 

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

ST8178

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fcampaign_name

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم پوست سینوزیس اورجینال Sinoz | ST8178” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد