0

جستجو

سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال Moroccanoil 7290011521011

Moroccanoil

4,570,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال کد کالا : 7290011521011

Moroccanoil برندی است که صنعت زیبایی را متحول کرد و دانش روغن آرگان را در سراسر جهان راه اندازی کرد. در آرایش، فونداسیون اساس ظاهری بی عیب و نقص را تشکیل می دهد.
در زمانی که چنین محصولی در مراقبت از مو وجود نداشت، Moroccanoil تصمیم گرفت این شکاف را با محصولی پر کند که پایه و اساس مناسبی برای تمام فرآیندهای حالت دادن به مو ایجاد می کند.
محصول امضا شده ما، Moroccanoil Treatment، پیشگام دسته مراقبت از مو مبتنی بر روغن است و پایه ای عالی برای تمام مراقبت های مو است. ارین برنت، مجری اخبار CNN، فرمول بسیار محترمانه و اختصاصی آن را “شاید دومین فرمول مخفی با ارزش جهان” نامیده است.
درمان Moroccanoil که با فواید حالت‌دهی و حالت‌دهنده کامل است، اولین گام در تمام خدمات آرایش و آرایش است – تنها محصولی که لطافت ماندگاری ایجاد می‌کند، استایل‌پذیری را بهبود می‌بخشد، زمان خشک شدن را سرعت می‌بخشد و درخشندگی را تا 118 درصد افزایش می‌دهد.
*موجود برای موهای نازک یا رنگ روشن، Moroccanoil Treatment توانایی نجات و احیای موهای آسیب دیده توسط رنگ ها و درمان های شیمیایی و همچنین عوامل محیطی را دارد.
هم اورجینال و هم لایت حاوی فرمول های ممتاز و بدون الکل هستند که به راحتی و فوراً جذب موهای مرطوب یا خشک می شوند و هیچ گونه چربی باقی نمی گذارند.
هر دو حاوی آنتی اکسیدان روغن آرگان و عصاره غنی از ویتامین بذر کتان هستند که مو را تغذیه و تقویت می کنند.
نحوه استفاده
فرموله شده برای موهای مرطوب یا خشک، مقدار کمی از درمان موروکانویل فواید حالت دهنده، حالت دهنده و تکمیلی مورد نیاز برای استایل هایی با ظاهری سالم را ارائه می دهد.
موهای خیس: از قدهای میانی تا انتهای موهای مرطوب استفاده کنید تا پایه ای برای حالت دهی و آماده سازی موها برای سشوار کشیدن باشد. سشوار خشک کنید یا طبق معمول حالت دهید.
موهای خشک: برای کمک به صاف کردن و جلوگیری از موخوره و محافظت در برابر عوامل محیطی مانند آفتاب و باد، از قدهای میانی تا انتهای موهای خشک استفاده کنید. درخشندگی دائمی را فراهم می کند و در عین حال موهای پرپوز را آرام می کند.
اجزای اساسی
• روغن آرگان: ریشه‌های عمیق و برگ‌های کوچک درخت آرگان آن را قادر می‌سازد تا در برابر بادهای خشک و از دست دادن آب مقاومت کند و در نتیجه پوستی با مشخصات روغن منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.
روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین E است، روغن آرگان یک راز زیبایی باستانی با کاربردهای فراوان است و به مرطوب و نرم شدن مو، پوست و ناخن ها کمک می کند.
• عصاره بذر کتان: منبع خوبی از اسید آلفالینولئیک است که از دانه کتان به دست می آید.
همچنین یک اسید چرب مهم است که به بهبود سلامت مو کمک می کند.

Treatment For All Hair Type Tüm Saç Tipleri Için Bakım Yağı 100 ml | روغن درمانی برای همه انواع مو 100 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

7290011521011

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال Moroccanoil 7290011521011” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد