0

جستجو

سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال Moroccanoil MO50ML

Moroccanoil

3,130,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال کد کالا : MO50ML

درمان Moroccanoil که با فواید حالت دهی و حالت دهنده کامل است، اولین گام در تمام خدمات آرایش و آرایش است – تنها محصولی که صافی ماندگار ایجاد می کند، حالت پذیری را بهبود می بخشد، زمان خشک شدن را سرعت می بخشد و درخشندگی را تا 118٪ افزایش می دهد*.
Moroccanoil Treatment که برای موهای ریز یا رنگ روشن موجود است، توانایی نجات و احیای موهای آسیب دیده توسط رنگ و درمان های شیمیایی و همچنین عوامل محیطی را دارد. هر دو اصل و ملایم دارای فرمول های ممتاز و بدون الکل هستند که به راحتی و فوراً توسط موهای مرطوب یا خشک جذب می شوند و هیچ گونه چربی باقی نمی گذارند. هر دو حاوی آنتی اکسیدان روغن آرگان و عصاره غنی از ویتامین بذر کتان هستند که مو را تغذیه و تقویت می کنند. فرموله شده برای موهای مرطوب یا خشک، مقدار کمی از درمان موروکانویل فواید حالت دهنده، حالت دهنده و تکمیلی مورد نیاز برای استایل هایی با ظاهری سالم را ارائه می دهد. موی خیس:
از قد وسط تا انتها روی موهای مرطوب به عنوان پایه ای برای حالت دهی و آماده سازی موها برای سشوار کشیدن استفاده کنید. سشوار خشک کنید یا طبق معمول حالت دهید. موی خشک:
برای کمک به نرمی و جلوگیری از موخوره و محافظت در برابر عوامل محیطی مانند آفتاب و باد، از قدهای میانی تا انتهای موهای خشک استفاده کنید. درخشندگی دائمی را فراهم می کند و در عین حال موهای پرپوز را آرام می کند.

Mo Treatment For All Haır Type Tüm Saç Tipleri Için Bakım Yağı 50 Ml | Mo Treatment For All Hair Type Care Oil برای انواع مو 50 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

MO50ML

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم و روغن مو زنانه – مردانه موروکان اویل اورجینال Moroccanoil MO50ML” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد