0

جستجو

سرم و روغن مو زنانه اورال پروفشنال L’oreal Professionnel | liss unlimitedyağ

L'oreal Professionnel

1,880,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

سرم و روغن مو زنانه اورال پروفشنال L’oreal Professionnel | کد کالا : liss unlimitedyağ

روغن 125 میلی لیتری Liss Unlimited ضد موخوره (و به شدت نرم) نامحدود سری Expert Liss یک روغن مراقبت از موی حرفه ای صاف کننده و مغذی با ماندگاری طولانی برای موهایی است که به سختی کنترل می شوند.
ساختار موهای شما را با پروکراتین موجود در آن تقویت می کند. روغن تقویت کننده درخشندگی با روغن گل مغربی یک سپر محافظ ضد رطوبت با ماندگاری ایجاد می کند تا موهای شما را کنترل کند و از موخوره جلوگیری کند. تارهای مو را تغذیه و تقویت می کند. از برق دار شدن موهای شما جلوگیری می کند. موهای شما را تمیز می کند. این یک اثر صاف بر روی موهایی ایجاد می کند که کنترل آن دشوار است. تارهای مو را تغذیه و تقویت می کند. در برابر رطوبت محافظت می کند، از ایجاد تاول جلوگیری می کند. موها را تمیز می کند روی موهای خشک شده با حوله بمالید و به دلخواه حالت دهید. همچنین می‌توان آن را روی موهای خشک استفاده کرد تا ظاهری درخشان داشته باشند. آبکشی نکنید.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Serie Expert Liss Unlimited Elektriklenme karşıtı (ve yoğun yumuşaklık veren) Yağ 125 ml | روغن سری Expert Liss نامحدود ضد وز (و صاف کننده شدید) 125 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

liss unlimitedyağ

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “سرم و روغن مو زنانه اورال پروفشنال L’oreal Professionnel | liss unlimitedyağ” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد