0

جستجو

نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130026090

Elidor

650,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

نرم کننده مو الیدور Elidor | کد کالا : 8683130026090

ترکیبات کلاژن جدید الیدور را کشف کنید! با ماسک مراقبت از موی Elidor Collagen Blends Moisture Boom Moisture Boom Hair Care Mask به مقدار زیادی رطوبت به موهای خود اضافه کنید؟ همه ما می دانیم که شانه کردن یا فرم دادن به موهایی که شادابی، خشکی و فرسودگی خود را از دست داده اند بسیار دشوار است. با وجود تمام وقت صرف شده برای حالت دادن به موها، موهای مات مات که شکل مورد نظر ما را نمی گیرند، می توانند بر درخشش ما سایه بیندازند. موهایی که به دلیل آلودگی هوا، حالت دهی یا فرآیندهایی مانند رنگ کردن و هایلایت کردن، خشک و کدر شده اند با ماسک مراقبت از موی الیدور کلاژن ترکیبی مویستور بوم دوباره زنده می شوند. هیالورونیک اسید که به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و کلاژن معجزه آسای مراقبت از پوست که به دلیل ویژگی تقویت کننده اش معروف است، در فرمول غنی ماسک مراقبت از موی بدون سولفات الیدور کلاژن ترکیب شده اند. هیالورونیک اسید و کلاژن که در عمق موها اثر می کند، با اعمال رطوبت درمانی شدید موهای خشک و کدر را ترمیم می کند. موهای شما که ظاهر سرزنده و قوی خود را به دست می آورند، سلامت می درخشند. هنگامی که با ماسک مراقبت از موی الیدور کلاژن ترکیب می شود، شامپوی بدون سولفات و نرم کننده فوق العاده مو با رطوبت تراپی الیدور کلاژن ترکیب می شود، موهای خشک، کدر و خسته را احیا می کند و تحرک طبیعی موهای شما را آشکار می کند! ماسک مراقبت از مو Elidor Collagen Blends Moisture Boom Care Moisture Boom Hair Care ماسکی نرم بدون سفت کردن موهای شما می دهد. علاوه بر این، به راحتی می توانید به موهای خود فرم دلخواه بدهید. با استفاده از ماسک مراقبت از موی الیدور کلاژن ترکیبی از رطوبت، موهای فعال شما خیره کننده خواهند بود زیرا به مدت 24 ساعت رطوبت به دست می آورند و می درخشند. آیا آماده انعکاس نور خود با الیدور هستید؟ ما به روش خودمان آماده ایم، موهایمان هم! ترکیبات: آکوا، ستیریل الکل، دایمتیکون، بهنتریمونیم کلرید، عطر، دی پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، آمودیمتیکون، تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، دی سدیم EDTA، PEI-45/TMP/Xylene Diisocyane-Glycolory Glycene Diisocyane-Crosspoxly. هیدروکلراید، کاپریلیل گلیکول، بنتونیت، سدیم پلی استایرن سولفونات، پلی کواترنیوم-4، صمغ سلولز، نیترات منیزیم، متیل کلروایزوتیازولینون، کلرید منیزیم، متیل ایزوتیازولینون، کلاژن هیدرولیز شده، اسید هیالورونیک هیدرولیز شده. اطلاعات ایمنی: • در جای خشک و خنک نگهداری شود. • دور از دسترس کودکان نگه دارید. • برای استفاده خارجی. روش مصرف: مقداری ماسک مراقبت از موی Moisture Boom Elidor Collagen Blends را بردارید و روی موهای مرطوب از وسط تا انتها بمالید. ریشه ها و انتهای شکسته و کدر را ماساژ دهید. 2-3 دقیقه صبر کنید و خوب بشویید. در صورت تماس با چشم، با آب فراوان شستشو دهید. موهای شما برای خیره شدن آماده است! به طور منظم 2-3 بار در هفته برای اثرگذاری کامل استفاده کنید.
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Collagen Blends Saç Bakım Maskesi Moisture Boom Yoğun Nem Terapisi 160 ml | Collagen Blends Hair Care Mask Moisture Boom Intensive Moisture Therapy 160 ml

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

8683130026090

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130026090” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد