0

جستجو

نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130023822

Elidor

630,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

نرم کننده مو الیدور Elidor | کد کالا : 8683130023822

“انرژی طبیعی موهای خود را با الیدور آشکار کنید! آیا موهای شما در برابر ریزش روز به روز استحکام و ظاهر بلند سالم خود را از دست می دهند؟ سپس کرم مراقبتی روغن آرگان و هیبیسکوس الیدور منتظر شماست! با محتوای 92% منشاء طبیعی و جادوی خود. فرمولی که وزن نمی کند، هر مو اجازه دهید با هر بار شستشو موهای شما مرطوب، تغذیه شود و در برابر ریزش استحکام پیدا کند! در حالی که موهای شما همچنان سالم به نظر می رسد، رشد طبیعی آن حمایت می شود! با اثر الیدور موهایی نرم تر و قوی تر داشته باشید. کرم مراقبت از روغن آرگان و هیبیسکوس! الیدور که از قدرت طبیعت در کرم مراقبت از مو استفاده می کند، همچنان با فرمول خاص خود که آن را سنگین نمی کند، به موهای شما قدرت و انرژی می بخشد.
با فرمول قوی بدون پارابن، انرژی طبیعی موهای شما را آشکار می کند. در تمام طول روز از موهای شما در برابر عوامل خارجی محافظت می کند. ظاهری سالم و شاداب به موها می دهد. ضمن اینکه با فرمول حاوی روغن آرگان به تغذیه و تقویت مو کمک می کند، ساختار مو را با عصاره هیبیسکوس نرم می کند و ظاهری شاداب تر، درخشان تر و سالم تر به آن می بخشد! با رایحه الهام گرفته شده از طبیعت موهای شما را بوی فوق العاده ای می دهد. مشخص است که مواد منشا طبیعی که قرن هاست مورد استفاده قرار گرفته اند، فواید معجزه آسایی مانند محافظت طولانی مدت، تغذیه، تقویت و مرطوب کننده مو را ارائه می دهند. کرم مراقبت از روغن آرگان و هیبیسکوس انرژی الیدور نیچر آمده است تا موهای شما را در برابر ریزش با شکستن تقویت کند و با فرمول قوی خود از رشد قوی آن حمایت کند. اگر می خواهید موهایی داشته باشید که در برابر ریزش تقویت شده و با رشد قوی پشتیبانی می شوند، حتماً باید کرم مراقبت از روغن آرگان و هیبیسکوس الیدور را امتحان کنید! با روغن آرگان الیدور و کرم مراقبتی هیبیسکوس انرژی طبیعت را به موهای خود بیاورید! ترکیبات: آکوا، ستئاریل الکل، استارامیدوپروپیل دی متیل آمین، عطر، گلیسیرین، دی متیکون، اسید لاکتیک، کلرید سدیم، دی سدیم EDTA، آمودیمتیکون، PEG-7 پروپیل هپتیل اتر، ستریمونیوم کلرید، کلرید نیترونیوم، ماگنلونیلوس، مگنلونیلوس، ماگنلونزیل، ماگنلونیلوس، ماگنولورینز، ماگنلونزیل، مگنلونیل، ماگنلورنیاتیلز مومو، پروپیلن گلیکول، متیل ایزوتیازولینون، عصاره گل هیبیسکوس سابداریفا، بنزیل بنزوات، هگزیل سینامال، لیمونن، لینالول.
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Doğanın Enerjisi Saç Bakım Kremi Argan Yağı Ve Hibiskus Özü 350 ml | نرم کننده موی انرژی نیچرز روغن آرگان و عصاره هیبیسکوس 350 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

8683130023822

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130023822” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد