0

جستجو

نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130024393

Elidor

760,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

نرم کننده مو الیدور Elidor | کد کالا : 8683130024393

“آیا آماده هستید تا قدرت طبیعت را در موهای خود احساس کنید؟ آیا موهای شما نازک و حجیم به نظر می رسد؟ با کرم مراقبتی با فرمول معجزه آسای الیدور که از طبیعت الهام گرفته شده است، موهای شما دوباره زنده می شوند! کرم مراقبت از روغن هسته انگور آووکادو Elidor طبیعی را آشکار می کند. انرژی موهای خشک، کدر و ضعیف به لطف فرمول ویژه آن کرم مراقبت از روغن هسته انگور الیدور آووکادو که ترکیبی از خواص مغذی و مرطوب کنندگی روغن آووکادو با بوی مطبوع، تغذیه کننده و محافظت کننده روغن هسته انگور است، ظاهری براق به ارمغان می آورد. بدون اینکه موها را از اولین استفاده سنگین کند، به لطف فرمول منحصر به فرد 350 میلی لیتری، 350 میلی لیتر بدون پارابن، با فرمول قدرتمندی که از 92% مواد منشا طبیعی تشکیل شده است، به وضوح هر تار مو را مرطوب و تقویت می کند. الیدور حساسیت آن را نشان می دهد. محافظت از طبیعت را به موها نشان می دهد. کرم مراقبت از روغن هسته انگور آووکادو الیدور 350 میلی لیتر پلاستیک بطری 100% قابل بازیافت بازیافت و بازسازی اولین زباله ها را تضمین می کند. با قدرت طبیعت، موهای شما به اندازه شما قوی است! با کرم مراقبت از روغن هسته انگور 350 میلی لیتری الیدور آووکادو، به موهایتان اجازه دهید ظاهر قوی و درخشان خود را بازیابند. اطلاعات ایمنی: •این شامپو نیست. •پس از استفاده از کرم مراقبتی باید با آب شسته شود. • در صورت تماس با چشم، با آب فراوان شستشو دهید. روش مصرف: پس از شامپو زدن، به طور یکنواخت و بدون دست زدن به ریشه ها بمالید. آزادانه به انتهای آن بمالید. پس از آن کاملاً بشویید. شما می توانید با استفاده از آن در کنار سایر محصولات سری های تقویت کننده و براق کننده روغن هسته انگور و روغن هسته انگور، نتایج بهتری به دست آورید و از موهای خود محافظت طولانی مدت داشته باشید. ترکیبات: آکوا، ستئاریل الکل، استارامیدوپروپیل دی متیل آمین، عطر، گلیسیرین، دایمتیکون، اسید لاکتیک، سدیم کلرید، دی سدیم EDTA، آمودیمتیکون، PEG-7 پروپیل هپتیل اتر، ستریمونیوم کلرید، فنوکسی‌آیل‌تیس متیل کلرو ایزوتیازولینون، کلرید منیزیم، متیل ایزوتیازولینون، بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، هگزیل سینامال، لیمونن، لینالول.
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Doğanın Enerjisi Saç Bakım Kremi Avokado Ve Üzüm Çekirdeği Yağı 350 Ml | نرم کننده مو نیچرز انرژی برای مراقبت از مو آووکادو و روغن هسته انگور 350 میلی لیتر

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

8683130024393

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “نرم کننده مو الیدور Elidor | 8683130024393” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد