0

جستجو

نرم کننده مو الیدور Elidor | SET.UNİ.3019

Elidor

1,180,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

نرم کننده مو الیدور Elidor | کد کالا : SET.UNİ.3019

دوست دارید از انرژی طبیعت برای داشتن موهایی قوی و مرتب بهره مند شوید؟ فواید معجزه آسای روغن نارگیل که قرن ها در مراقبت از مو مورد استفاده قرار گرفته است، اکنون در یک بطری است. نرم کننده روغن نارگیل انرژی الیدور نیچر، با فرمول بدون پارابن خود که از 92% مواد منشا طبیعی تشکیل شده است، رطوبت، ترمیم و محافظت طولانی مدت از موهای شما را ارائه می دهد. کرم مراقبت از روغن نارگیل الیدور با فرمول جادویی خود از موهای شما مراقبت می کند، بدون اینکه سنگین شود، هر تار مو را با بسته بندی قوی تغذیه و ترمیم می کند. به لطف قدرت طبیعی روغن نارگیل موجود در آن، موهای شما در برابر سایش با هر بار شستشو به وضوح تقویت می شود. این فرمول منحصر به فرد همچنین به موهای شما درخشندگی می بخشد و با رایحه الهام گرفته از طبیعت، انرژی طبیعی موهای شما را آشکار می کند. کاری که باید انجام دهید تا انرژی طبیعت روی موهایتان منعکس شود بسیار ساده است. کرم فوق العاده مراقبت از روغن نارگیل الیدور را در دستان خود بریزید و پس از شامپو زدن بدون دست زدن به موهایتان بمالید. فراموش نکنید که به طور آزاد به انتهای موهای خود بمالید. پس از اطمینان از اینکه محصول را به طور یکنواخت استفاده کردید، موهای خود را کاملا آبکشی کنید. برای نتیجه بهتر می توانید از کرم مراقبتی همراه با سایر محصولات سری روغن نارگیل انرژی الیدور نیچر (Elidor Nature’s Energy Repair & Anti-Wear Care) استفاده کنید. کرم مراقبت از روغن نارگیل الیدور با بسته بندی و همچنین محتوای خود به طبیعت احترام می گذارد. کرم مراقبت از روغن نارگیل الیدور، که قدرت خود را از مواد طبیعی می گیرد و حاوی پارابن نیست، با بطری 100٪ قابل بازیافت خود در اینجا آمده است! علاوه بر این، هیچ حیوانی در هنگام تولید کرم حالت دهنده روغن نارگیل Elidor که مورد تایید PETA است، آزمایش نشد. با کرم مراقبت از روغن نارگیل الیدور انرژی طبیعت را در موهای خود احساس کنید! ترکیبات: آکوا، ستئاریل الکل، بهنتریمونیم کلرید، دی متیکون، عطر، گلیسیرین، دی پروپیلن گلیکول، استارآمیدوپروپیل دی متیل آمین، اسید لاکتیک، آمودیمتیکون، سدیم کلرید، دی سدیم EDTA، PEG-7 Chloridehome متیل کلرو ایزوتیازولینون، کلرید منیزیم، متیل ایزوتیازولینون، کومارین، لینالول.
حداکثر 5 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های بیش از 5 واحد را لغو کند.

Doğanın Enerjisi Saç Bakım Kremi Hindistan Cevizi Yağı 350 ml X2 Adet | کرم مراقبت از موی انرژی نیچرز روغن نارگیل 350 میلی لیتر X2 تکه

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

SET.UNİ.3019

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “نرم کننده مو الیدور Elidor | SET.UNİ.3019” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد