0

جستجو

نرم کننده مو الیدور Elidor | SET.UNİ.2840

Elidor

930,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

نرم کننده مو الیدور Elidor | کد کالا : SET.UNİ.2840

کرم مراقبت از سرم الیدور سوپربلند با ویتامین E قوی و براق کراتین روغن ماکادمیا 400 میلی لیتر کرم مراقبت از سرم الیدر سوپربلند کرم مراقبتی قوی و براق ویتامین E روغن ماکادمیا کراتین چه کاری انجام می دهد؟ وقتی می گوییم آلودگی هوا، رنگ مو و حالت دهنده، موها بعد از مدتی شروع به ساییدگی می کنند. مهم ترین علت ساییدگی مو، کمبود رطوبت و کمبود کراتین است. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در مو یافت می شود و در کمبود آن، موها شادابی خود را از دست می دهند. کرم مراقبت از سرم سوپربلند قصد دارد با کراتین موجود، استحکام از دست رفته را به موهای شما بازگرداند. غنی شده با ویتامین E و روغن ماکادمیا، از موها برای براق ماندن در طول روز حمایت می کند. می توانید از کرم مراقبتی همراه با شامپو شوره سر سوپربلند استفاده کنید. با استفاده منظم، می توانید موهایی بدون شوره، شاداب و درخشان داشته باشید. کرم مراقبت از سرم الیدور سوپربلند با ویتامین E قوی و براق کراتین روغن ماکادمیا نحوه استفاده؟ تارهای مو به مرور زمان به دلیل عوامل منفی زیادی که در طول روز در معرض آن قرار می گیرند، فرسوده می شوند. مشکلات مو مانند خشک شدن، شکستگی و ریزش مو در موهای فرسوده و کم آب مشاهده می شود. روغن ماکادمیا که اغلب در مراقبت از مو استفاده می شود، حاوی کلسیم، ویتامین ها، آهن، فسفر و اسیدهای چرب است. محتوای قدرتمند روغن ماکادمیا به ترمیم مو و بازیابی قدرت از دست رفته کمک می کند. اگر می خواهید موهایتان درخشش و حجم قبلی خود را به دست آورند، روغن ماکادمیا می تواند بزرگترین دستیار شما در مراقبت از مو باشد. با الهام از قدرت طبیعت در مراقبت از مو، فرمول سوپربلند الیدور به ارائه مراقبت های مورد نیاز پوست سر کمک می کند. با استفاده از کرم مراقبتی با شامپو تقویت کننده سوپربلند می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. مقدار مناسبی از محصول را بعد از شامپو و از وسط تا انتها به موهای خود بمالید. پس از 30 ثانیه زمان انتظار با آب فراوان بشویید. کرم مراقبت از سرم الیدور سوپربلند با ویتامین E قوی و براق روغن ماکادمیا اجزای کراتین چیست؟ کرم مراقبت از سرم الیدور سوپربلند حاوی ویتامین E، کراتین و روغن ماکادمیا در فرمول قدرتمند خود است. ویتامین E به بازگرداندن رطوبت از دست رفته مو کمک می کند. کراتین موهای نازک، خشک و بی روح را به استحکام قبلی خود باز می گرداند. از طرف دیگر روغن ماکادمیا با شکستن موها را در برابر ریزش مقاوم‌تر می‌کند. ضمن ایجاد فرمول ویژه کرم مراقبت از سرم سوپربلند، هدف آن کاهش ریزش و شکستگی با شکستن است. به لطف فرمول قوی خود، کرم مراقبت از سرم که فوراً به تمام رشته های مو نفوذ می کند، در صورت استفاده منظم موها را تقویت می کند و به سالم تر به نظر رسیدن آنها کمک می کند. برای بهترین نتیجه، استفاده از شامپو ریزش مو الیدور توصیه می شود. هشدار ایمنی اگر محصول با چشم تماس پیدا کرد، بلافاصله با آب فراوان بشویید. ترکیبات آکوا، ستئاریل الکل، استارامیدوپروپیل دی متیل آمین، عطر، دی متیکون، اسید لاکتیک، کلرید سدیم، گلوکونولاکتون، ترهالوز، دی سدیم EDTA، آمودیمتیکون، لیزین هیدروکلراید، سدیم سولفات، پگ-7 پروپیل تونلورید، مگ-7 پروپیل اتیل تری هن، مگ-7 پروپیل اتیل تری هن، ماگ-7 پروپیل اتیل تری هن، کلریدومون تری هن کلرید، متیل ایزوتیازولینون، روغن دانه Macadamia Integrifolia، کراتین هیدرولیز شده، پانتنول، نیاسینامید، اسید اسکوربیک، توکوفریل استات، بیوتین، بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، ژرانیول، لیمو. سینامال.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. Trendyol این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.

Superblend Serum Bakım Kremi Güçlü Ve Parlak E Vitamini Makademya Yağı Keratin 400 Ml X2 | کرم مراقبت از سرم سوپربلند با ویتامین E قوی و براق کراتین روغن ماکادمیا 400 میلی لیتر X2

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

SET.UNİ.2840

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “نرم کننده مو الیدور Elidor | SET.UNİ.2840” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد