0

جستجو

ست مراقبت از مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال Kerastase TYCTGKXOSN169753298284484

Kerastase

6,990,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال کد کالا : TYCTGKXOSN169753298284484

تنظیم محتوا:
شامپو مغذی و محافظ موهای رنگ شده کروما ابسولو بین ریچ 1 عدد 80 میلی لیتر
1 عدد سرم حرارتی آنتی اکسیدان ضد وز کروما ابسولو برای موهای رنگ شده 45 میلی لیتری
1 عدد ماسک مو ضد منافذ فشرده Chroma Absolu برای موهای رنگ شده 75 میلی لیتر
شامپو مغذی و محافظ Chroma Absolu Bain Riche برای موهای رنگ شده
فرمول غنی از پاک کننده و تغذیه کننده مو، عمیقا از تارهای مو محافظت می کند و با کاهش منافذ مو، رنگ را از محو شدن یا جاری شدن محافظت می کند. موها را نرم می کند و موخوره ناشی از رنگ را کاهش می دهد. پس از 6 هفته استفاده، موها سالم می شوند و تراکم رنگ 92 درصد حاصل می شود. موها 65 درصد براق تر می شوند. کاربرد: روی موهای خیس خود بمالید. به آرامی پوست سر خود را با نوک انگشتان خود ماساژ دهید و موهای زائد را از بین ببرید. پس از استفاده دوم، کف شدیدتری تشکیل می شود و به شما این امکان را می دهد که موهای خود را از ریشه تا انتها به طور موثرتری تمیز کنید. پس از استفاده، موهای خود را به آرامی با آب تمیز کنید.
سرم حرارتی آنتی اکسیدان ضد وز کروما ابسولو برای موهای رنگ شده در حین مراقبت از موهای رنگ شده محافظت شدیدی در برابر عوامل مهاجم خارجی ایجاد می کند. با خواص آنتی اکسیدانی غنی خود، به محافظت از مو و رنگ در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند. محافظت در برابر حرارت تا 230 درجه سانتیگراد را فراهم می کند. ضمن اینکه موها را مرطوب می کند منافذ مو را کاهش می دهد. موخوره ناشی از رنگ را کاهش می دهد. کاربرد: روی موهای خشک یا مرطوب استفاده شود. بسته به طول موهایتان و ضخامت تارهایتان از 6 تا 10 اسپری استفاده کنید. به سمت انتها پخش کنید و سپس شانه کنید تا محصول به طور یکنواخت پخش شود.
ماسک موی پرکننده ضد منافذ شدید کروما ابسولو برای موهای رنگ شده یک ماسک موی پرپشت کننده ضد تخلخل شدید برای موهای رنگ شده است که با اسید آمینه و سنتلا آسیاتیکا فرموله شده است. این فرمولی است که منافذ مو را برای داشتن موهایی سالم تر، نرم تر و درخشان تر پر می کند و برای تقویت مو از داخل به ریشه مو نفوذ می کند. به حفظ شدت رنگ برای مدت طولانی تری کمک می کند. کاربرد: بسته به طول موهایتان و ضخامت تارهایتان، مقدار مشخصی از محصول را در کف دست خود ببرید. به آرامی از وسط تا انتهای موهای مرطوب خود بمالید. برای نفوذ بهتر به مو ماساژ دهید. بگذارید 5 دقیقه بماند. با آب تصفیه کنید.
هدف از استفاده: مغذی / ترمیم کننده نوع پوست: همه انواع مو جنسیت: یونیسکس گروه سنی: یونیسکس

Chroma Absolu Boyalı Saçlar Için Tanışma Seti | ست معرفی Chroma Absolu برای موهای رنگ شده

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

TYCTGKXOSN169753298284484

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از مو زنانه – مردانه کراستاز اورجینال Kerastase TYCTGKXOSN169753298284484” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد