0

جستجو

ست مراقبت از مو کراستاز اورجینال Kerastase 3636909292BLONM6

Kerastase

11,580,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از مو کراستاز اورجینال کد کالا : 3636909292BLONM6

مجموعه ست مراقبت از مو تعداد: 3 نوع پوست: رنگ شده/ برجسته جنسیت: زنان گروه سنی: سرم زنانه Cicanuit برای انواع موهای بلوند مناسب است. این سرم مراقبت از مو با بافت کرمی مو را در طول شب مرطوب و تغذیه می کند. موها در صبح شاداب تر و نرم تر می شوند. به لطف اسید هیالورونیک دوگانه و گل ادلوایس در فرمول خود، شکستگی و شکاف مو را کاهش می دهد و موها ظاهری پرتر پیدا می کنند. روز بعد، موها به راحتی شانه شدنی، مرطوب، پر جنب و جوش و پر به نظر می رسند.
مطالب اصلی:
ترکیبی بی نظیر از اسید هیالورونیک گرانبها و گل ادلویس.
اسید هیالورونیک آسیب تارهای مو را از داخل پر کرده و التیام می بخشد تا کوتیکول ها به طور مساوی توزیع شده و عمیقاً تغذیه شوند. این اسید فوق غلیظ مو را تقویت کرده و از شکستگی موها جلوگیری می کند.
گل Edelweiss سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که از مو در برابر آسیب های روزانه محافظت می کند. همچنین تارهای حساس مو را نرم و آرام می کند.
توصیه استفاده: 2 تا 4 پمپ را روی موها و انتهای مو قرار دهید. قبل از استفاده روی موهای مرطوب، موهای خود را با حوله خشک کنید. موها را به دلخواه حالت دهید. آبکشی نکنید.
کرم مراقبت از شستشوی سیکافلش موهای حساس را تقویت کرده و تارهای مو را عمیقا تغذیه می کند. اسید هیالورونیک و گیاه ادلویس فورا موها را نرم، تقویت، تغذیه عمیق و ظاهر ابریشمی می کنند.
ایده آل برای تمام رنگ موهای بلوند. سیکافلش تارهای مو را تقویت می کند و از فرسایش و شکستن آن جلوگیری می کند. بدون اینکه موها را سنگین کند، پوششی نرم و مرطوب ایجاد می کند.
مطالب اصلی:
ترکیبی منحصر به فرد از گل ادلویز و اسید هیالورونیک:
اسید هیالورونیک تارهای مو را پوشش می دهد و تارهای مو را صاف و عمیقاً تغذیه می کند. این ماده غلیظ مو را تقویت کرده و از شکستن آن جلوگیری می کند.
گل ادلویس با آنتی اکسیدان های غنی از موها در برابر آسیب های روزانه محافظت می کند، موها را نرم می کند و تارهای موی حساس را آرام می کند.
توصیه استفاده: مقداری از محصول را به اندازه فندق روی موهای تمیز و خشک شده با حوله بمالید. آن را از امتداد موهایتان تا انتها ماساژ دهید و از مالیدن آن به ریشه موهایتان خودداری کنید تا وزن آن ها سنگین نشود. بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه روی موهایتان بماند. با ماساژ پخش کنید و کاملا آبکشی کنید.

Blond Absolu Sarı Saçlar Için Saç Bakım Seti | ست مراقبت از مو بلوند Absolu برای موهای بلوند

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

3636909292BLONM6

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از مو کراستاز اورجینال Kerastase 3636909292BLONM6” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد