0

جستجو

ست مراقبت از مو زنانه کراستاز اورجینال Kerastase 347463662CHROM2

Kerastase

7,450,000 تومان

تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

ست مراقبت از مو زنانه کراستاز اورجینال کد کالا : 347463662CHROM2

تنظیم محتوا
شامپو مغذی و محافظ Kerastase Chroma Absolu Bain Riche برای موهای رنگ شده 250 میلی لیتر
روغن مراقبت از مو Kerastase Elixir Ultime L’huile رز مخصوص موهای رنگ شده، به موها درخشندگی می بخشد و از رنگ محافظت می کند 100 میلی لیتر
محصول هدیه: ماسک موی پرکننده ضد منافذ کراستاز کروما Absolu برای موهای رنگ شده 75 میلی لیتری
شامپو مغذی و محافظ موهای رنگ شده Chroma Absolu Bain Riche با فرمول غنی پاک کننده و مغذی خود از تارهای مو عمیقا محافظت می کند و با کاهش منافذ مو از محو شدن یا ریزش رنگ محافظت می کند. موها را نرم کرده و موخوره ناشی از رنگ را کاهش می دهد و پس از 6 هفته استفاده، موها سالم می شوند و شدت رنگ 92 درصد حاصل می شود. موها 65 درصد براق تر می شوند.
توصیه استفاده از شامپو باین ریچ: روی موهای خیس خود بمالید. به آرامی پوست سر خود را با نوک انگشتان خود ماساژ دهید و موهای زائد را از بین ببرید. پس از استفاده دوم، کف شدیدتری تشکیل می شود و به شما این امکان را می دهد که موهای خود را از ریشه تا انتها به طور موثرتری تمیز کنید. پس از استفاده، موهای خود را به آرامی با آب تمیز کنید.
Elixir Ultime L’Huile Rose ترکیبی بی نظیر از روغن های قدرتمند برای موهای رنگ شده است. فرمول آن، غنی از ترکیب خارق‌العاده عصاره چای سفید، شدت واقعی رنگ مو را حفظ می‌کند. به لطف روغن کاملیا موجود در آن، موهای شما حالت ابریشمی و درخشندگی خیره کننده ای پیدا می کند. روغن مارولا عمیقاً موها را تغذیه و ترمیم می کند. تا 230 درجه از موها در برابر حرارت محافظت می کند و از موخوره محافظت می کند. درخشندگی و درخشندگی طولانی مدت روی موها باقی می گذارد.
توصیه استفاده از Elixir Ultime L’Huile Rose: 1 یا 2 پمپ را روی موهای خشک یا مرطوب بمالید. آبکشی نکنید. از قسمت های میانی شروع کنید و به خوبی تا انتها پخش کنید. به استایل کردن ادامه دهید.

Chroma Absolu Boyalı Saçlar Için Besleyici Ve Koruyucu Saç Bakım Seti | ست مراقبت از موی مغذی و محافظ Chroma Absolu برای موهای رنگ شده

 

 

سایز
برند

نوع محصول

کد محصول

347463662CHROM2

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “ست مراقبت از مو زنانه کراستاز اورجینال Kerastase 347463662CHROM2” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد