0

جستجو

کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 313049

Decathlon

2,810,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 313049

رنگ: خاکستری سنگی/آبی تیره مزایای محصول دستگیره: ساختار و عمق کرامپون ها (3 میلی متر) چسبندگی روی تمام سطوح را فراهم می کند سهولت در پوشیدن / درآوردن: کفش های سایز 34 و زیر را خودتان بپوشید، به لطف نوار چسب! سبکی: 170 گرم در سایز 31. جذب ضربه: پاشنه مخصوص ضربه گیر باعث راحتی و استفاده طولانی مدت می شود. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: زیره 100% رویه 50% پلی استر، 50% پلی اورتان آستر و جوراب 50% پلی استر، 50% اتیلن وینیل استات توصیه نگهداری: در جای خشک و دارای تهویه نگهداری شود. توصیه های مراقبت: با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. اطلاعات فنی کفی گریپ: کفی ما دارای گواهی عدم لغزش است. برای استفاده از این ویژگی، کفش باید تست های آزمایشگاهی کشش (0.6 برای این مدل) را روی سطوح مختلف (مسطح، ناهموار، خشک، مرطوب) پشت سر بگذارد. برای تأیید این ویژگی، ما کف پای خود را در زمین های تمرینی کوهستانی با پانل آزمایش کننده در فاصله 1000 کیلومتری آزمایش می کنیم.
کدام سایز را انتخاب کنید: برای طبیعت گردی، از خرید یک سایز بزرگتر از سایز استاندارد کفش کودک خود تردید نکنید. به این ترتیب می توانید حداکثر راحتی را هنگام پایین آمدن تضمین کنید و از برخورد انگشتان پا به پنجه کفش جلوگیری کنید. توصیه: ناخن ها را کوتاه نگه دارید و قبل از شروع به پایین رفتن مطمئن شوید که بند ها مانع از سر خوردن پای شما به سمت جلوی کفش می شوند.
توصیه خرید: از فرزندتان بخواهید هر دو کفش را در حالت ایستاده امتحان کند و جوراب مناسب پیاده روی بپوشد. راحتی دو ناحیه بسیار مهم است: پاشنه به خوبی قرار گرفته و پا به جلو نمی لغزد. مطمئن شوید که پای شما را در طول آزمایش فشار نمی دهد. به آنها اجازه دهید به طور منظم در طول طبیعت گردی از کفش های خود استفاده کنند تا به پاهایشان کمک کند تا به آنها عادت کنند.
کفی قابل جابجایی: کفی قابل جابجایی برای خشک شدن سریعتر. این کفی را می توان با کفی ارتوپدی جایگزین کرد.
کاهش اثرات زیست محیطی: در کچوا، ما اهمیت حفاظت از زمین بازی خود را می شناسیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. تاثیر زیست محیطی این محصول در حال حاضر 10 درصد کمتر از نمونه قدیمی است که دلیل آن بهینه سازی قطعات است. ما هر روز برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود کار می‌کنیم: طراحی زیست‌محیطی، قابلیت تعمیر و طول عمر در قلب کار توسعه ما قرار دارند.
طراحی محصولات ما: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی Quechua ما در Passy در منطقه Haute Savoie در مون بلان واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

Quechua Erkek Çocuk Outdoor Ayakkabı – Mavi – Mh100 | کفش بیرونی پسرانه کچوا – آبی – Mh100

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

313049

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 313049” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد