0

جستجو

کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332226

Decathlon

3,200,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 332226

رنگ: خاکستری کربنی/خاکستری سنگی/قرمز پرچم مزایای محصول دستگیره: ساختار و عمق کرامپون ها (3 میلی متر) چسبندگی بر روی تمام سطوح را فراهم می کند سهولت در پوشیدن/درآوردن: به لطف نوار چسب! سبکی: 163 گرم در سایز 31. ضربه گیر: پاشنه با سیستم ضربه گیر ویژه. راحتی و استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: رویه 50% پلی استر، 50% زیره پلی اورتان 100% TPR آستر و جوراب 50% پلی استر، 50% اتیلن وینیل استات توصیه ذخیره سازی: در جای خشک و دارای تهویه نگهداری شود. توصیه های نگهداری: با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. در جای خشک و هوا خشک کنید. اطلاعات فنی زیره گریپ: خاصیت عدم لغزش کفی ما تایید شده است. برای استفاده از این ویژگی، کفش باید تست های آزمایشگاهی کشش (0.6 برای این مدل) را روی سطوح مختلف (مسطح، خشن، خشک، مرطوب) پشت سر بگذارد. برای تأیید این ویژگی، ما کف پای خود را در زمین های تمرینی کوهستانی با پانل آزمایش کننده در فاصله 1000 کیلومتری آزمایش می کنیم.
کدام سایز را باید انتخاب کنم: برای طبیعت گردی، از خرید یک سایز بزرگتر از سایز استاندارد کفش کودک خود تردید نکنید. به این ترتیب می توانید حداکثر راحتی را هنگام پایین آمدن تضمین کنید و از برخورد انگشتان پا به پنجه کفش جلوگیری کنید. توصیه: ناخن ها را کوتاه نگه دارید و قبل از شروع به پایین رفتن مطمئن شوید که بند ها مانع از سر خوردن پای شما به سمت جلوی کفش می شوند.
پیشنهادات خرید: از فرزندتان بخواهید که هر دو کفش را در حالت ایستاده و پوشیدن جوراب مناسب پیاده روی بپوشد. راحتی دو ناحیه بسیار مهم است: پاشنه به خوبی قرار گرفته و پا به جلو نمی لغزد. مطمئن شوید که پای شما را در طول آزمایش فشار نمی دهد. به آنها اجازه دهید به طور منظم در طول طبیعت گردی از کفش های خود استفاده کنند تا به پاهایشان کمک کند تا به آنها عادت کنند. می توانید گام شمار موجود را به صورت آنلاین چاپ کنید و طول پای کودک را اندازه گیری کنید.
کفی قابل جابجایی: از کودک خود بخواهید کفش های ایستاده و پوشیدن جوراب مناسب پیاده روی را امتحان کند. راحتی دو ناحیه بسیار مهم است: پاشنه به خوبی قرار گرفته و پا به جلو نمی لغزد. مطمئن شوید که پای شما را در طول آزمایش فشار نمی دهد. به آنها اجازه دهید به طور منظم در طول طبیعت گردی از کفش های خود استفاده کنند تا به پاهایشان کمک کند تا به آنها عادت کنند. می توانید گام شمار موجود را به صورت آنلاین چاپ کنید و طول پای کودک را اندازه گیری کنید.
کاهش اثرات زیست محیطی: در کچوا، ما اهمیت حفاظت از زمین بازی خود را می شناسیم، بنابراین برای کاهش اثرات زیست محیطی محصولات خود تلاش می کنیم. اثرات زیست محیطی این محصول امروزه 20 درصد کمتر از مدل قدیمی است، زیرا طراحی محیط زیستی یا بازیافتی (20 درصد TPR) و مصرف آب کمتری دارد.
چگونه با این محصول آب کمتری مصرف کنیم؟ : برای رنگرزی اجزاء باید از آب زیاد استفاده کرد، همچنین فاضلاب زیادی از مخازن رنگرزی خارج می شود. برای کاهش اثرات زیست محیطی خود، روش رنگرزی را در قطعات بزرگ انتخاب می کنیم و رنگ ها را در طول فرآیند تولید طناب اعمال می کنیم.
طراحی محصولات ما: مهارت های حرفه ای ما: مرکز طراحی کچوا ما در پاسی، در منطقه Haute Savoie در رشته کوه مون بلان واقع شده است. به لطف این موقعیت، ما می توانیم از نزدیک با تیم های خود (طراحان، مدیران محصول، مهندسان…) همکاری کنیم و با کاربران آموزش در فضای باز خود در تماس باشیم. به لطف این مزیت منحصر به فرد، ما قادریم محصولات کوهنوردی خود را طراحی کنیم و تخصص خود را به شما ارائه دهیم.

Quechua Erkek Çocuk Outdoor Bot – Koyu Gri 24 / 34 – Mh100 | چکمه های بیرونی پسرانه کچوا – خاکستری تیره 24 / 34 – Mh100

 

 

سایز

, , , , , , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

332226

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش کوهنوردی و بیرونی پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 332226” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد