0

جستجو

کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 196173

Decathlon

7,530,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 196173

رنگ: سفید/آبی/قرمز مزایای محصول جذب ضربه: کف میانی تزریق شده (EVA) حداکثر راحتی و جذب ضربه را فراهم می کند! پشتیبانی: چرم مصنوعی چرم مصنوعی چسبندگی کامل پا را تضمین می کند! گریپ: با زیره لاستیکی خود در حین تمرین سر نخورید! مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: زیره 50% لاستیک – مصنوعی، 50% اتیلن وینیل استات رویه 100% پلی اتیلن ترفتالات پوشش و جوراب 100% پلی اتیلن ترفتالات: توصیه می کنیم این محصول را در محل خشک نگهداری کنید. پس از استفاده آن را از کیف بدنسازی خود خارج کنید. دستورالعمل های کاربر: کفش های خود را با ماشین لباسشویی نشویید. اطلاعات فنی چرا باید این کفش بسکتبال را برای کودک خود انتخاب کنید؟ : این کفش راحتی را برای کودکان شما در حال انجام تمرین بسکتبال فراهم می کند. آنها به محض پوشیدن کفش ها عاشق آن خواهند شد! ویژگی جذب ضربه کفش را برای تمرین ایده آل می کند و می توانید آن را به مشتری خود توصیه کنید! زیره لاستیکی چسبندگی را افزایش می دهد: کودک شما در طول تمرین تعادل خود را از دست نمی دهد.
چه کسی محصولات کودک را طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمام محصولات موجود در مجموعه محصولات کفش به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در حین تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهند برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ایجاد راحتی طولانی‌مدت برای ورزشکاران در طول تمرین بسکتبال کار می‌کند. اجزایی با خواص تایید شده مانند جذب ضربه، چسبندگی و دوام در همه محصولات ما استفاده می‌شوند. تمامی مدل های ما مطابق با نظرات کاربرانی که چندین هفته در شرایط استفاده واقعی بسکتبال بازی می کنند، آزمایش، تایید و توسعه یافته اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید!

Tarmak Çocuk Basketbol Ayakkabısı – Beyaz/ Mavi / Kırmızı – Ss500h | کفش بسکتبال بچه گانه تارمک – سفید / آبی / قرمز – Ss500h

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

196173

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 196173” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد