0

جستجو

کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 305328

Decathlon

3,950,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال کد کالا : 305328

رنگ: مشکی مزایای محصول پشتیبانی: این کفش با بدنه بلند خود پای شما را در آغوش می گیرد. دستگیره: به لطف لاستیک از لیز خوردن شما جلوگیری می کند و بسیار بادوام است! جذب ضربه: کفی فوم EVA با ضخامت 5 میلی متر ضربه را جذب می کند. مفهوم محصول و تکنولوژی ترکیب محصول: زیره 100% لاستیک – رویه مصنوعی 95% پلی اورتان، 5% روکش پلی استر و جوراب 100% پلی استر توصیه نگهداری: توصیه می کنیم این محصول را در جای خشک نگهداری کنید. پس از استفاده آن را از کیف بدنسازی خود خارج کنید. دستورالعمل های کاربر: کفش های خود را با ماشین لباسشویی نشویید. اطلاعات فنی چرا باید این کفش بسکتبال را برای کودک مبتدی خود انتخاب کنید؟ : تمام مزیت های ضروری که یک کفش بسکتبال باید داشته باشد را دارد. بدنه بلند آن چسبندگی را فراهم می کند، زیره داخلی EVA آن قابلیت جذب ضربه را ایجاد می کند و زیره لاستیکی بیرونی آن ضد لغزش و دوام را ارائه می دهد. همچنین با بدنه مشبک خود تهویه می کند و قابلیت تنفس بیشتری را ارائه می دهد. همه این ویژگی‌ها در محصولی گنجانده شده‌اند که نسبت کیفیت/قیمت بی‌نظیری برای شروع بازی بسکتبال ارائه می‌دهد!
چه کسی محصولات کودک را طراحی می کند؟ : تارمک یک تیم پرشور برای توسعه محصولات طراحی شده برای تمرین بسکتبال است. تمام محصولات موجود در مجموعه محصولات کفش به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای بسکتبالیست ها را برآورده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها در حین تمرین و بازی بسکتبال حداکثر لذت را خواهند برد.
آیا می دانید تمامی محصولات تارماک در شرایط استفاده واقعی تست می شوند؟ همچنین بسیار! : تیم طراحی محصولات تارماک در کیپستادیوم در شمال فرانسه فعالیت می کند. این برای ورزشکاران با راحتی طولانی مدت در طول تمرین بسکتبال کار می کند. همه محصولات ما از قطعاتی با خواص تایید شده مانند جذب ضربه، چسبندگی و دوام استفاده می کنند. همه مدل‌های ما مطابق با نظرات بسکتبالیست‌ها در شرایط استفاده واقعی برای چندین هفته آزمایش، تایید و توسعه یافته‌اند.
محصولات مناسب را انتخاب کنید، تمرین کنید… همه توصیه های ورزشی ما در مورد بسکتبال را کشف کنید! : تارمک در تمرینات بسکتبال مبتدی یا معمولی شما را همراهی می کند. توصیه های ما را برای آموزش، انتخاب محصولات مناسب و لذت بردن از سرگرمی به تنهایی یا با اطرافیان خود کشف کنید!

Tarmak Çocuk Basketbol Ayakkabısı – Siyah – Ss100 | کفش بسکتبال بچه گانه تارمک – مشکی – Ss100

 

 

سایز

, , , , , ,

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

305328

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “کفش بسکتبال پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon 305328” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد