0

جستجو

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 309076

Decathlon

2,270,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : 309076

رنگ: آبی بنزینی تیره مزایای محصول جلوگیری از تحریک: برش بلند و کمر صاف کاهش اصطکاک و تحریک انعطاف پذیری: پارچه چهار طرفه ارائه 20% انعطاف پذیری افقی و 20% عمودی مقاومت در برابر امواج: نوار کمری صاف که تخته را در طول مانورهای مختلف کوتاه نگه می دارد. ویژگی خشک شدن سریع: به لطف فرآیند دفع آب، آب را دفع می کند و خشک شدن را تسریع می کند. مفهوم محصول و فن آوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 88% پلی اتیلن ترفتالات، 12% الاستین دستورالعمل های کاربر: دور از آتش نگهداری شود. توصیه مراقبت: قبل از اولین استفاده بشویید. پس از استفاده با آب شفاف بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی عدم لیز خوردن در امواج: کمر صاف تنظیم تخته را با اندازه کودک آسان می کند. در حین موج سواری محافظت بهتری ایجاد می کند و مانع از ایجاد مزاحمت بیش از حد بدنه در هنگام انجام حرکات مختلف می شود.
خشک کردن سریع: کودکان برای راحت بودن نیاز دارند بدنشان سریع خشک شود. به همین دلیل این شورت‌های تخته‌ای طوری طراحی شده‌اند که آب را به سرعت خارج می‌کنند (سوراخ کوچک در جیب کناری، آب را از قسمت داخلی خارج می‌کند). با جزء آب گریز خود، آب روی پارچه جمع نمی شود، برعکس از پارچه دور می شود. این ویژگی که ممکن است پس از شستشوی مکرر ناپدید شود، با خشک کردن محصول در خشک کن دوباره فعال می شود.
نمودار سایز: موجود در سایزهای 8/9 سال، 10/11 سال، 12/13 سال و 14/15 سال.
مارک OLAIAN چیست؟ OLAIAN، نام تجاری DECATHLON’S SURF در هندای در جنوب فرانسه واقع شده است، OLAIAN برند جدید موج سواری Decathlon است. ما می‌توانیم در یک روز در دفاترمان که آنقدر به دریا نزدیک هستند، شورت‌های تخته‌مان را طراحی کنیم که می‌توانیم «پاهایمان را در آب بگذاریم» و محصولی را که طراحی کرده‌ایم در شرایط استفاده واقعی در دریا آزمایش کنیم تا راحتی، دوام و سطح گرفتن در امواج

Olaian Çocuk Yüzme Şortu / Boardshort – Mavi – 900 | شورت شنا بچه گانه Olaian / شورت تخته ای – آبی – 900

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

309076

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | 309076” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد