0

جستجو

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00753268912

Decathlon

1,330,000 تومان

    • تومان
تعداد موجود در انبار
اکنون بخرید

پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال | کد کالا : TYC00753268912

رنگ: فیروزه مزایای محصول جلوگیری از تحریک: لغزش داخلی که راحتی را افزایش می دهد و از تحریک جلوگیری می کند مقاومت در برابر امواج: کمر گیر کاملاً کشسان است و دارای طناب سفت کننده است. ویژگی خشک شدن سریع: به لطف پارچه ضد آب، از نفوذ آب جلوگیری می کند و به سرعت خشک می شود. مفهوم محصول و فناوری ترکیب محصول: پارچه اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات آستر اصلی 100% پلی اتیلن ترفتالات قبل از اولین استفاده بشویید. پس از استفاده با آب شفاف بشویید. برای اولین شستشو جداگانه بشویید. اطلاعات فنی مارک OLAIAN چیست؟ : محصولات موج سواری TRIBORD با نام OLAIAN، برند جدید Decathlon که شامل موج سواری، بادی بوردینگ و ورزش های اسکی بورد است. تمام محصولات موج سواری ما به مرور زمان با این برند جایگزین خواهند شد. به همین دلیل لوگو در تصویر محصول شما متفاوت خواهد بود.
نمودار اندازه: موجود در سایزهای 4/5 سال، 5/6 سال، 7/8 سال
خشک کردن سریع: کودکان برای راحت بودن نیاز دارند بدنشان سریع خشک شود. به همین دلیل این شورت‌های تخته‌ای طوری طراحی شده‌اند که آب را به سرعت خارج می‌کنند (سوراخ کوچک در جیب کناری، آب را از قسمت داخلی خارج می‌کند). با جزء آب گریز خود، آب روی پارچه جمع نمی شود، برعکس از پارچه دور می شود. این ویژگی که ممکن است پس از شستشوی مکرر ناپدید شود، با خشک کردن محصول در خشک کن دوباره فعال می شود.
تناسب با ساختار بدن: کمر الاستیک تنظیم کردن شورت تخته را با سایز کودک آسان می کند. بند کشی دور کمر باعث می شود که شورت سر نخورد و کودک شما از بازی در امواج یا ساحل لذت ببرد!
لغزش داخلی: لغزش داخل هم چسبندگی و هم استفاده بهداشتی را ارائه می دهد. به لطف اجزای 100% پلی استر، بافت ظریف و سوراخ های دفع کننده عرق، اجازه می دهد تا شن و ماسه و آب بدون ایجاد خطر برای کودکان دفع شوند.

Olaian Çocuk Yüzme Şortu – Turkuaz – 100 | شورت شنا بچه گانه Olaian – فیروزه ای – 100

 

 

 

سایز

رنگ

برند

نوع محصول

کد محصول

TYC00753268912

جنسیت

تامین کننده

فروشنده

گروه کالا

برند

fbusiness_unit

نظرات مشتریان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که “پوشاک دریا پسرانه – دخترانه دکاتلون اورجینال Decathlon | TYC00753268912” بررسی میکند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
محصول به سبد شما افزوده شد